;
coinex

رقابت آمازون و اپل برای تریلیون دلاری شدن؛ کدام کمپانی اول می‌شود؟

رقابت آمازون و اپل و سایر غول های فناوری آمریکا همچنان ادامه دارد. تمامی این شرکت‌ها سعی دارند اولین کمپانی تریلیون دلاری آمریکا باشند.

به گزارش تکراتو، رشد سریع آمازون در هر روز باعث شده تا رقابت بین غول‌های فناوری آمریکا هم بیشتر شود. سه ماه پیش بود که اپل با ارزش بازار ۸۹۳ میلیون دلاری تنها ۱۲ درصد با تریلیون دلاری شدن فاصله داشت. در مقابل، کارشناسان اعلام کرده‌اند، که رشد ۸۷ درصدی سالیانه آمازون به مراتب از ۲۴ درصد اپل بیشتر است و ممکن است آمازون قبل از اپل تریلیون دلاری شود.

رقابت آمازون و اپل برای تریلیون دلاری شدن

جدیدترین گزارش‌های مالی که مربوط به این شرکت‌هاست، نشان می‌دهد که آمازون در حال نزدیک شدن به اپل است. هر سهم اپل با رشد ۸.۸ درصدی به ۱۹۱ دلار رسیده که به معنی ارزش بازار ۹۳۳.۷ میلیارد دلاری است. در صورتی که ارزش سهام این کمپانی ۷.۱ درصد افزایش یابد و به ۲۰۵.۰۴ دلار برسد این کمپانی پیروز خواهد شد.

در این مدت آمازون هم با رشد دو برابری، ارزش بازار خود را به ۸۹۴.۶ میلیارد دلار رسانده و بنابراین اکنون ۱۱.۸ درصد با رقم جادویی یک تریلیون دلار فاصله دارد. به گفته تحلیلگران در ابتدا آمازون و سپس اپل، تریلیون دلاری خواهند شد.

در رقابت آمازون و اپل ، سایر کمپانی‌ها هم حضور دارند که از جمله می‌توان به آلفابت با ارزش ۸۳۵.۶ میلیارد دلار و فاصله ۲۲ درصدی اشاره کرد که بین مایکروسافت و آمازون قرار گرفته است.

انتظار می رود آمازون و اپل به ترتیب پنجشنبه هفته جاری و سه شنبه هفته آینده گزارش مالی سه ماه سوم سال مالی جاری خود را اعلام کنند.

.

منبع:  Phone Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر