;
coinex

تحول خانه‌های متصل با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

سال گذشته از هر ۱۰ تلویزیونی که توسط شرکت سامسونگ الکترونیکس در جهان فروخته شد، ۷ دستگاه تلویزیون هوشمند بود. مطالعات بازاری موسسه HIS Markit نشان می‌دهد فروش تلویزیون‌های هوشمند در بازار جهانی از ۶۰ درصد هم فراتر رفته است.

این مقدار در سال ۲۰۱۳ تنها ۳۵ درصد بود. همین ارقام نشان دهنده تقاضای رو به افزایش برای قابلیت‌های کارآمد و ساده تلویزیون‌های هوشمند است. اکنون شرکت سامسونگ با تقویت کارکردهای هوشمند سری جدید تلویزیون‌های QLED خود از طریق ترکیب آن با هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (IoT)، به پیشگام این تحولات تبدیل شده است.

سری جدید تلویزیون‌های QLED اکنون توانسته‌اند همه مراحل استفاده از تلویزیون شامل تنظیمات اولیه تا اتصال آن به دستگاه‌های دیگر را برای کاربر بسیار ساده کنند. تلویزیون‌های امروزی می‌توانند محتوای خود را با دستگاه‌های دیگر به اشتراک گذاشته و حتی آنها را کنترل کنند. این تحولات نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه سامسونگ برای نوآوری در تجربه‌های کاربری بر اساس درک نوع کاربرد و تلفیق با پلتفرم SmartThings روی اینترنت اشیا است.

تحول خانه‌های متصل با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

نصب آسان تلویزیون‌های QLED سامسونگ

اولین قدم پس از خرید هر تلویزیونی، نصب آن است. نصب این سری از محصولات سامسونگ بسیار ساده و تنها در چند قدم انجام می‌شود. این محصولات در اولین تنظیم بصورت خودکار به گوشی هوشمند یا هر وسیله قابل حمل دیگری که اپلیکیشن SmartThings داشته باشد وصل شده و بصورت قدم به قدم کاربر را برای نصب تلویزیون راهنمایی می‌کند.

تحول خانه‌های متصل با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

اطلاعات شبکه مورد استفاده گوشی هوشمند کاربر فورا به تلویزیون هم ارسال شده و به این ترتیب تلویزیون براحتی به وای‌فای متصل می‌شود. اگر گوشی کاربر به اکانت سامسونگ هم متصل باشد، این اطلاعات با تلویزیون‌ها به اشتراک گذارده می‌شود.

همچنین کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های موردعلاقه خود را روی گوشی هوشمندشان انتخاب کنند تا از آنها روی تلویزیون‌های QLED هوشمند نیز استفاده کنند. این تنظیمات اولیه تنها برای یکبار انجام می‌شود و پس از آن همه چیز طبق خواست کاربر ادامه پیدا می‌کند.

یک اپلیکیشن برای اتصال همه دستگاه‌های هوشمند

کاربران می‌توانند اپلیکیشن SmartThings را روی گوشی‌های هوشمند خود اجرا کرده و با ضربه زدن روی گزینه Add Device بصورت خودکار دستگاه‌های هوشمند را در خانه خود شناسایی کرده و به آنها متصل شوند. این اپلیکیشن پس از روشن شدن می‌تواند انواع دستگاه‌های دارای قابلیت اتصال به وای فای را از ماشین‌های لباسشویی و کولر گازی تا روشنایی، زنگ در ورودی و قفل‌ها را هم بصورت خودکار شناسایی کند.

تحول خانه‌های متصل با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

در این حالت می‌توانید تنها با یک نگاه به صفحه تلویزیون و با استفاده از SmartThings Dashboard اطلاعات همه دستگاه‌های متصل را مشاهده کنید. تلویزیون خیلی زود به برج کنترل کل خانه شما تبدیل شده و مثلا می‌توانید بعد از دیدن دمای خانه، در صورت نیاز کولر گازی را از طریق آن روشن کنید. حتی می‌توانید جاروبرقی رباتی PowerBot خانه را شارژ یا روشن کنید و با مشاهده لیست مواد غذایی موجود داخل یخچال فامیلی‌هاب، برای ناهارتان تصمیم بگیرید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)