;
coinex

افزایش 195 درصدی عایدی دولت با اجرای طرح رجیستری

درآمد دولت با طرح رجیستری موبایل ۱۹۵ درصد افزایش یافت. اجرای این طرح باعث شد تا دیگر امکان استفاده از گوشی‌های قاچاق وجود نداشته باشد.

به گزارش تکراتو، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر از افزایش درآمد دولت با طرح رجیستری داده است. وی اعلام نمود که درآمد دولت با اجرای این طرح 195 درصد افزایش یافته است. به گفته وی قرار است این طرح در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، گسترش یابد.

افزایش درآمد دولت با طرح رجیستری موبایل

حمیدرضا دهقانی‌نیا در مورد افزایش درآمد دولت با طرح رجیستری اعلام کرد که عایدی دولت از 7150 میلیارد ریال به 21 هزار میلیارد ریال از مهر 95 تا خرداد 96 و از مهر 96 تا خرداد 97 رسیده است و این امر نشان از رشد 195 درصدی دارد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که طرح رجیستری ادامه دارد. به گفته وی قرار است این طرح برای دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، گسترش یابد.

دهقانی‌نیا در مورد واردکنندگان متخلف موبایل با ارز دولتی اعلام کرد که از طریق طرح رجیستری اطلاعات متخلفان به دست آمده و اکنون این اطلاعات در اختیار سازمان تعزیرات قرار دارد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پایان گفت که سازمان تعزیرات پرونده‌ها را بررسی می‌کند و براساس مستندات حکم مقتضی را صادر خواهد کرد.

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر