;
coinex

تبدیل پیام صوتی به متنی با استفاده از سیری در واتساپ

تبدیل پیام صوتی به متنی در گروه‌های واتساپ با استفاده از سیری امکان پذیر شد. این نسخه جدید از واتساپ برای کاربران آیفون منتشر شده است.

به گزارش تکراتو، قابلیت تبدیل پیام صوتی به متنی در واتساپ در اختیار کاربران آیفون قرار گرفت. کاربران می‌توانند برای این منظور از دستیار صوتی سیری استفاده کنند.

تبدیل پیام صوتی به متنی در واتساپ

اگر از کاربران iOS پیام رسان واتس اپ هستید، نسخه به روزرسانی شده این اپلیکیشن را دانلود کنید زیرا از قابلیت تبدیل پیام صوتی به متنی بهره مند شده است. این قابلیت جدید می‌تواند انجام کارهای روزانه را آسان کند.

کاربران می‌توانند از دستیار صوتی سیری Siri اپل استفاده کنند و پیام خود را به صورت صوتی ارسال و تبدیل به پیام متنی کنند. استفاده از این قابلیت در گروه‌های این پیام رسان نیز ممکن است و در صورت عدم توانایی در تایپ کردن و ارسال پیام‌های متنی، می‌توان از آن استفاده کرد.

دستیار صوتی سیری از شما تاییدیه‌ای هم مبنی بر اطمینان از ارسال پیام به گروه موردنظر دریافت می‌کند و در صورت تایید پیام ارسال می‌شود.

این ویژگی با استقبال زیاد کاربران آیفون روبه رو شد.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر