coinex
راهنمای خرید تکراتو

تلاش HTC برای توسعه موبایل مبتنی بر بلاکچین با کمک خالق لایت کوین

کمپانی HTC قصد دارد به توسعه موبایل مبتنی بر بلاکچین بپردازد. این کمپانی برای این منظور از کمک‌های چارلی لی، خالق لایت کوین استفاده می‌کند.

به گزارش تکراتو، اخیراً چارلی لی با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که به عنوان مشاور به تیم توسعه‌ دهنده‌ی تلفن هوشمند Exodus اضافه خواهد شد. وی در این توییت نوشت:

من به عنوان مشاور این پروژه فعالیت خواهم کرد تا موبایل مبتنی بر بلاکچین تولید کنم که بتواند از شبکه Lightning به سادگی استفاده نماید.

خالق لایت کوین در ادامه اضافه کرد که بر اساس این همکاری، اسمارت فون شرکت HTC از لایت کوین (LTC) و معاملات بومی آن در شبکه‌ی Lightning پشتیبانی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: بلاک چین چیست ؛ همه چیز در مورد تاریخچه، امنیت و نحوه کار بلاک چین (Blockchain)


بلاکچین یک شبکه همتا به همتا است که برای ذخیره سازی تراکنش‌ها به کار می‌رود و بیشتر شهرت خود را مدیون بیت کوین است. در این پلتفرم هر تراکنش بلاک جدیدی دریافت می کند که برای اعضای شبکه ارسال می‌شود. پس از پذیرش اعضا، تراکنش مذکور به زنجیره قبلی اضافه خواهد شد. غیرمتمرکز بودن این زنجیره امکان دخل و تصرف در آن را سخت کرده و از این رو بسیاری آن را زیربنای توسعه فناوری‌های آتی اعلام کرده‌اند.

ساخت موبایل مبتنی بر بلاکچین توسط HTC

موبایل مبتنی بر بلاکچین جدید HTC به صورت پیش فرض از بیت کوین پشتیبانی خواهد نمود و علاوه بر آن امکان داد و ستد با بسیاری از ارز‌های مجازی برای آن وجود خواهد داشت. کمپانی تایوانی HTC که در سال های اخیر حضور چندان موفقی در بازار اسمارت فون نداشته اعلام نمود که در حال توسعه موبایلی به نام Exodus است که از فناوری بلاکچین بهره می‌برد تا امکان داد و ستد انواع مختلفی از رمزپول ها را فراهم کند.


بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: مقابله با فناوری بلاک چین درست نیست!


افزایش محبوبیت ارزهای مجازی باعث شده تا کمپانی‌های بسیاری در پی توسعه گجت‌های مخصوص نگهداری و مبادله این ارزها باشند. در این بین میان می توان به Sugar S11 و Sirin Finne  اشاره کرد.

هنوز زمان عرضه‌ و رونمایی از این موبایل جدید HTC مشخص نشده است.

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر