;
coinex

عضو جدیدی از خانواده گلکسی سامسونگ در رویدادی آنلاین ؛ آیا گلکسی تب اس 4 معرفی می‌شود؟

سامسونگ در ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران رویداد آنلاینی را برگزار خواهد کرد. پیش بینی‌می‌شود که این رویداد معرفی تبلت گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) باشد.

پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که در تاریخ 10 مردادماه رویداد رونمایی از عضو جدید خانواده گلکسی خود را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد، اما مطمئنا این رویداد به رونمایی از گوشی گلکسی نوت 9 مربوط نخواهد بود.

رویداد معرفی فبلت نوت 9 سامسونگ برای تاریخ 18 مردادماه (9 آگوست) زمانبندی شده است، اما پس در رویداد امروز چه دستگاهی معرفی خواهد شد؟

با توجه به شواهد موجود و البته به گفته یک منبع آگاه، این تبلت گلکسی تب اس 4 است که امروز و تا لحظاتی دیگر خودنمایی خواهد کرد. این موضوع را چند روز قبل وب‌سایت AndroidHeadlines نیز اعلام کرد. اما جدیدترین تبلت سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

مشخصات گلکسی تب اس 4

مطمئنا تا زمان معرفی تبلت گلکسی تب اس 4 نمی‌توان با اطمینان درباره مشخصات آن حرف زد، اما یک نمایشگر 10.5 اینچی با نسبت تصویر 16 به 10 و رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، مشخصات تبلت گلکسی Tab S4 را شامل می‌شود.

در صورت معرفی گلکسی تب اس 4 جزئیات بیشتر بعد از رویداد رونمایی این محصول منتشر خواهد شد. برای دیدن این رویداد آنلاین می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ما که نمی توانیم با این دلار گران چیز های نو بخریم

    پاسخ