;
coinex

بهترین بازی های اکشن اندروید ؛ 11 عنوان بازی پرهیجان در موبایل

انتخاب بهترین بازی های اکشن اندروید کار بسیار دشواری خواهد بود. تعداد بازی های اکشن اندروید به میزان قابل توجهی زیاد است و از این رو، پیدا کردن یک عنوان عالی کاری سخت به حساب می‌آید. 

اگر بخواهید با نصب هر کدام، یا گشت و گذار در سرویس‌هایی چون گوگل پلی گزینه مورد نظر خود را بیابید، باید زمان زیادی را صرف کنید و در نهایت هم ممکن است به آنچه می‌خواهید نرسید.

ما در اینجا با بررسی و صرف صدها ساعت در انجام بازی‌های موبایل، بهترین بازی های اکشن اندروید را انتخاب کرده‌ایم که تجربه بازی کردن آن‌ها ارزشش را دارد. توجه کنید که برخی از این بازیها پولی و برخی دیگر رایگان هستند.

بهترین بازی های اکشن اندروید

سعی کنید با تهیه قانونی عناوین پولی استودیوهای مستقل، از توسعه دهندگان حمایت کنید. با تکراتو همراه باشید.

Battlelands Royale

Battlelands Royale یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید

Battlelands Royale یک بازی مبارزه‌ای آنلاین است که برای موبایل ساخته شده و از لحاظ بصری، ترکیبی از گرافیک کارتونی و پرسپکتیو بالا به پائین است. این عنوان شیوه جدیدی از بازی‌های مبارزه‌ای Battle Royale را ارائه می‌دهد و هر مسابقه تنها چند دقیقه زمان می‌برد.

در بتل‌لندز رویال، درست مانند عناوین شناخته شده این سبک مثل PUBG یا Fortnite، ابتدا از آسمان به همراه دیگر بازیکنان با پاراشوت به محیط و نقشه بازی فرود می‌آیید – با 29 رقیب – و باید به دنبال سلاح، تیر یا فشنگ و محافظ بگردید و سپس دشمنان را نابود کنید. حواستان هم باشد که در دایره امن نقشه قرار بگیرید!

این بازی محدودیت‌هایی هم دارد. برای مثال تنها می‌توانید یک تفنگ حمل کنید که در برخی لحظات ممکن است خیلی خوشایند نباشد. همچنین حالت دو نفره هم وجود دارد که در آن می‌توانید با یکی از دوستانتان یا یک بازیکن بصورت رندوم هم تیمی شوید. سبک هنری و گیم پلی بازی دقایق سرگرم کننده‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورد و برای وقت کشی انتخاب کاملا مناسبی است!

این بازی رایگان است و با خریدهای درون برنامه‌ای امکان تهیه آیتم‌های اضافی مانند کاراکتر وجود دارد.

دانلود Battlelands Royale رایگان

Suzy Cube

بازی اکشن Suzy Cube برای اندروید

جالب است بدانید که ساخت بازی Suzy Cube، مدت زمان زیادی به طول انجامیده است. تجربه این بازی سبک پلتفرمر که توسط توسعه دهنده‌ای مستقل ساخته شده، حتما پیشنهاد می‌شود و با کنترل‌های لمسی که دارد، بهتر از این نمی‌شود. از لحاظ گرافیک و گیم پلی نیز تا حد زیادی قابل مقایسه با Super Mario 3D Land کنسول Nintendo 3DS است و نسبت به Super Mario Run موبایل، به میزان زیادی برتری دارد.

در Suzy Cube، هدایت کاراکتر بامزه‌ای را بر عهده دارید که قصد دارد خانواده‌اش را از دست شخصیت‌های شرور مکعبی شکل نجات دهد. مانند سوپر ماریو، اکثر دشمنان با پریدن روی سر آن‌ها از بین می‌روند.

در بین بازی‌های سه بعدی سبک پلتفرمر، کنترل بد، جایگاه نا مناسب دوربین و مرحله بندی غیرخلاقانه از مشکلاتی به حساب می‌آید که ممکن است خیلی دوست داشتنی نباشد. اما این بازی بسیار کمیاب و کیفیت آن در حد پلتفرمرهای کنسول‌های بازی است.

دانلود Suzy Cube قیمت 3.99 دلار

ICEY

ICEY

از تصویر یا اسم بازی، ممکن است فکر کنید با یک عنوان معمولی طرف هستید؛ اما اشتباه می‌کنید!

ICEY یک بازی اکشن اندرویدی دو بعدی است که در آن هدایت مبارزی مرموز و سایبرنتیک را بر عهده دارید که واقعا فوق العاده است. این بازی کارش را بی نقص انجام می‌دهد و هر چه در بازی پیش می‌روید، به مهارت‌های جدیدی دست پیدا می‌کنید.

با وجود تمام ویژگی‌های گفته شده، ممکن است باز هم خیلی از آن خوشتان نیامده باشد. اما این تنها شروع کار است. باید گفت که بازی، بر مبنای روایت متا (Metanarrative) دنبال می‌شود که به دنبال رابطه بین بازیکن و راوی است. راوی شما را در جهان بازی هدایت و راهنمایی می‌کند و به شما می‌گوید که کجا باید بروید. اما اگر به حرف او گوش نکنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

این عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید بوده، دارای چندین لایه است و تروفی‌های زیادی هم برای به دست آوردن وجود دارد.

دانلود ICEY  قیمت 2.49 دلار

Death Road to Canada

بازی ترسناک Death Road to Canada

وقتی بابت یک بازی پول پرداخت می‌کنید، می‌خواهید که به خوبی انتظارات شما را برآورده کند. در این خصوص، Death Road To Canada انتخابی برجسته است.

شما باید در این بازی رهبری گروهی ترسناک از کاراکترهای جذاب را بر عهده بگیرید که با آخرالزمان زامبی‌ها مواجه شده است و در این ماموریت مرگبار، باید به مناطق امن کانادا بروید. در این مسیر باید در مکان‌های مختلف به گشت و گذار بپردازید تا موجودی کافی بدست آورید و وضعیت جسمی و روانی تیم‌تان را مدیریت کنید.

عادت کردن به کنترل بازی کمی زمان می‌برد و روند بازی مانند انتخاب بهترین سلاح یا اینکه بدانید چه زمانی فرار یا مبارزه را انتخاب کنید، کمی دشوار است و در آخر هم می‌میرید، دیر یا زود!

همچنین 10 حالت بازی متفاوت برای باز کردن وجود دارد.

Rated for 16+ این بازی مناسب افراد بالای 16 سال است.

دانلود Death Road to Canada قیمت 9.99 دلار

Stranger Things: The Game

بازی رایگان Stranger Things: The Game برای موبایل

اگر از طرفداران سرسخت سریال Stranger Things هستید، حتما فصل 2 آن را دیده‌اید. اما سرسخت‌ترین طرفداران تنها سراغ سریال نمی‌روند، چرا که Stranger Things: The Game یک بازی هیجان انگیز اندروید بوده که توسط نتفلیکس منتشر شده است.

ماجراهای بازی در شهر هاوکینز ایندیانا به وقوع می‌پیوندد و شما در ابتدا هدایت افسر پلیس، جیم هوپر را بر عهده دارید که به دنبال کودک گمشده می‌گردد، اما با چیزهایی فراتر از آنچه دنبالش بود مواجه می‌شود. این بازی شبیه نسخه کلاسیک زلدا است و ترکیبی از پازل‌ها و بخش‌های اکشن است. با گشت و گذار در شهر، کاراکترهای دیگر سریال را پیدا می‌کنید که هر کدام توانایی‌های خاص خودشان را دارند.

ویژگی مثبت این بازی آن است که به سریالش وابسته و متعهد است و از طرفی کاملا رایگان و بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغات آزاردهنده است. در واقع نتفلیکس این بازی را در راستای تبلیغ فصل 2 توسعه داده و جایزه شما پس از اتمام آن، یک نسخه تریلر طولانی از فصل جدید آن است.

چه طرفدار سریال باشید چه نه، Stranger Things: The Game بر خلاف سایر عناوینی که از فیلم یا سریال اقتباس می‌شوند، این عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید است.

Rated for 12+ این بازی مناسب افراد بالای 12 سال است.

دانلود Stranger Things: The Game رایگان

Death Point

بازی اکشن Death Point

Death Point یکی از برترین بازی های اندرویدی است، یک بازی شوتر مخفی کاری با طراحی از بالا به پائین بوده که در آن باید جاسوسی را در جهانی آخرالزمانی هدایت کنید و به صورت مخفیانه دشمنان را از میان بردارید و سیستم‌هایشان را از بین ببرید.

هدف شما پیوستن به تنها عضو دیگر تیم یعنی یک اپراتور است که زنده مانده و می‌تواند با تکنولوژی‌ای که در مغز شما کار گذاشته شده با شما ارتباط برقرار کند. او به شما نکات و اطلاعاتی از اتفاقات پیش رو می‌دهد و همچنان که مشغول انتقام گیری هستید، با شما شوخی‌هایی هم می‌کند.

گرافیک بازی، از جمله افکت‌های نورپردازی در سطح بالایی قرار دارد و برای تجربه هر چه بهتر از بازی، احتمالا به یک گوشی پرچمدار نیاز دارید. در مجموع 10 فصل چالش برانگیز در Death Point وجود دارد که حتی حرفه‌ای‌ترین گیمرهای موبایل را هم به چالش می‌کشد.

Rated for 18+ این بازی مناسب افراد بالای 18 سال است.

دانلود Death Point قیمت 1.99 دلار

Island Delta

بازی موبایل Island Delta

Island Delta توسط استودیو Noodlecake منتشر شده که خود به تنهایی دلیلی برای قرار گرفتن این عنوان در لیست بهترین بازی های اندروید است. این عنوان اکشن و ماجراجویی با سبک منحصر به فرد بالا به پائین، یک سرگرمی عالی و یکی از برترین بازی های اکشن اندروید به حساب می‌آید. وظیفه شما گشت و گذار در جزیره‌ای اسرار آمیز و رتروفوتوریسم به همراه قهرمانانتان یعنی زویی و باکستر است و باید اهریمن بازی یعنی دکتر گاندرسون و ارتشش را از بین ببرید.

شما باید با تفنگ ضد جاذبه‌ای که دارید، از میان مینیون‌های مکانیکی، تله‌ها و نگهبانان عبور کرده و معماها را حل کنید تا به پایان مرحله برسید.

گرافیک کارتونی و طراحی برجسته مراحل، شما را فورا مجذوب خود خواهد کرد. در عین حال، کاملا چالش برانگیز است که خوشبختانه با چک پوینت‌ها کمی آسان‌تر می‌شود.

دانلود Island Delta قیمت 0.99 دلار

Downwell

بازی موبایل Downwell

Downwell یک بازی در سبک رترو و rogue-like است که در آن تنها باید خود را به درون چاه بیندازید و هر چه بیشتر سقوط کنید. آسان به نظر می‌رسد، این طور نیست؟ نه کاملا. این چاه پر است از دشمنان که در حین سقوط باید به آن‌ها شلیک کنید.

حتما می‌پرسید پس داستان بازی کجاست؟ اما وقتی تنها چیزی که می‌خواهید هیجان است داستان دیگر به چه دردی می‌خورد. گرافیک بازی نیز خوب و کنترل‌ها ساده است. هر چند که ممکن است از آن خوشتان نیاید، ولی حواستان باشد که به شدت چالش برانگیز است.

دانلود Downwell با قیمت 2.99 دلار

Penarium

Penarium

Penarium یک بازی موبایل پلتفرمر از Team 17 است که احتمالا آن را به خاطر فرنچایز بازی Worms می‌شناسید. با اینکه Worms در سبک استراتژی و با روندی کند بود، Penarium در نقطه مقابل قرار دارد و یک اکشن با روندی تند است.

داستان آن درباره ویلی، یک پسر کشاورز تپل است که همیشه مشتاق ماجراجویی است. یک روز، یک نمایش سیرک به شهرشان می‌آید و ویلی تصمیم می‌گیرد برای کمی سرگرمی و هیجان به آن سری بزند. اما متاسفانه این یک سیرک معمولی نیست، بلکه یک پناریوم است؛ سیرکی با اجراهای زجرآور! شما باید از تله‌ها و چالش‌های این سیرک جان سالم به در ببرید.

این بازی در اصل بر روی پلتفرم استیم منتشر شد که به خاطر نوع گیم پلی آن بر روی موبایل ایده آل است. گرافیک بازی زیبا است و تاثیری منفی در روند بازی و گیم پلی ندارد و در کنار موسیقی، تجربه جذابی را به ارمغان می‌آورد. کنترل بازی گاهی سخت می‌شود، اما به نظر من با توجه به خود بازی، مناسب عمل می‌کند.

دو حالت بازی برای اجرا وجود دارد: حالت کمپین که به شما امکان باز کردن محیط‌های دیگر را نیز می‌دهد و در واقع حالت داستانی است و حالت آرکید که در آن باید هر چه طولانی‌تر زنده بمانید و سکه جمع کنید و از آن برای ارتقا آیتم‌ها استفاده کنید.

دانلود Penarium با قیمت 1.99 دلار

Injustice 2

بازی اکشن Injustice 2 برای اندروید

Injustice 2 دنباله‌ای برای بازی جایزه گرفته Injustice: Gods Among Us است که یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید در سبک مبارزه‌ای به حساب می‌آید. اگر قسمت اول را بازی کردید و از آن لذت برده‌اید، این قسمت را نیز امتحان کنید که مبارزات فانتزی‌تری را بین ابرقهرمانان و اهریمنان DC بوجود آورده است.

با باز کردن قهرمانان جدید می‌توانید تیم خود را بسازید و مبارزات 3 به 3 داشته باشید. مظنونین همیشگی هم در اینجا هستند که احتمالا طرفدارشان هستید؛ بتمن، سوپرمن، جوکر و هارلی کوئین و همچنین دیگر قهرمانان.

کنترل بازی برای اندروید بهینه سازی شده و نسبت به قسمت اول حس خوشایندتری دارد. از لحاظ گرافیکی نیز Injustice 2 در سطح بالایی قرار دارد که از Unreal engine قدرت گرفته است. شما ابتدا با حالت Campaign بازی را آغاز می‌کنید که با پیشرفت در آن می‌توانید حالت‌های دیگر را باز کنید.

مانند قسمت اول، Injustice 2 رایگان است و اگر می‌خواهید کاراکترها را سریع‌تر باز کنید، می‌توانید به سراغ خریدهای درون برنامه‌ای بروید. اما حتی بدون ذره‌ای خرج کردن هم می‌توانید از آن لذت ببرید.

Rated for 16+ این بازی مناسب افراد بالای 16 سال است.

دانلود Injustice 2 با قیمت رایگان

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto از آن مجموعه بازی‌هایی است که همچنان بر دیگر عناوین تاثیر می‌گذارد. اگر آن را قبلا بر روی کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی تجربه کرده‌اید، هنوز هم می‌توانید بر روی موبایل داشته باشید.

راک استار پنج عنوان این مجموعه یعنی  Liberty City Stories ،San Andreas ،Vice City ،GTA III و Chinatown Wars را برای موبایل منتشر کرده که همه آن‌ها را می‌توانید دانلود کنید.

تمام این عناوین انتخابی خوب هستند اما من تصمیم گرفتم San Andreas را انتخاب کنم چون نقشه بزرگ‌تری دارد ویژگی‌های بیشتری را در خود جای داده است. توجه داشته باشید که این بازی اصلا مناسب کودکان نیست و رده بندی سنی درج شده در گوگل پلی دروغ نمی‌گوید. (هر چند که ممکن است شما قبل از 17 سالگی آن را بازی کرده باشید!)

بنابراین اگر تمام بازی‌های GTA را برای موبایل می‌خواهید (به جز GTA V)، به گوگل پلی سر بزنید و توجه داشته باشید که فضای گوشی خود را خالی کنید، چون حجم سنگینی دارد.

Rated for 18+ این بازی مناسب افراد بالای 18 سال است.

دانلود Grand Theft Auto: San Andreas با قیمت 9.99 دلار

فراموش نکنید، اگر بازی های اکشن اندروید دیگری را نیز می‌شناسید، آن را درقسمت نظرات به اشتراک بگذارید!

همچنین بخوانید:

.

منبع: Android Central

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هوای سرد بود داشتم تو شرکت مش سون استیل دنبال یه بازی میگشتم که سایت شما کمکم کرد ممنون ازتون

    پاسخ