;
coinex

یکپارچه شدن سامانه فروش الکترونیکی بلیت موزه‌

با یکپارچه شدن سامانه فروش الکترونیکی بلیت موزه‌ ، معاون فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی، خبر از اجرای آن در سایر موزه‌های تهران داد.

به گزارش تکراتو، محمود حق‌وردی در نمایشگاه الکامپ خبر از یکپارچه شدن سامانه فروش الکترونیکی بلیت موزه‌ به عنوان یکی از خدمات دولت الکرونیک داده است. به گفته وی تاکنون بلیت موزه‌ها به صورت اینترنتی فروخته می‌شد اما با راه‌اندازی سامانه‌ای یکپارچه، این فرآیند متمرکز شده است.

یکپارچه شدن سامانه فروش الکترونیکی بلیت موزه‌

معاون فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد که این یکپارچگی، اطلاعات به روزی از وضعیت موزه‌ها و بازدیدکنندگان موزه‌ها در کشور به دست می‌دهد و باعث می‌شود درآمد فروش بلیت‌ها به صورت مستقیم و بدون معطلی به حساب خزانه واریز شود.

به گفته حق‌وردی، فعالیت این سامانه از چهار موزه بزرگ کشور شامل موزه سعدآباد، موزه نیاوران، موزه گلستان و موزه ملی ایران که زیر نظر مستقیم سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هستند، آغاز شده و از این هفته برای موزه‌های استان تهران از جمله موزه رضا عباسی، فرش و نقاشی پشت شیشه نیز، عملیاتی می‌شود.

وی تاکید کرد که اجرای این سامانه در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و پس از استان تهران در فاز بعدی استان‌های اصفهان، شیراز و همدان قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد که راه‌اندازی سامانه یکپارچه فروش بلیت الکترونیکی موزه‌های کشور، حذف متصدی فیزیکی فروش بلیت را به دنبال خواهد داشت و البته این امر نیاز به اتخاذ تصمیم درباره نحوه تهیه بلیت توسط گردشگران خارجی دارد.

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر