;
coinex

گلکسی تب S4 سامسونگ ؛ دفترکاری در هر جا

 شرکت سامسونگ امروز از گلکسی Tab S4 خود رونمایی کرد. گلکسی Tab S4 یک تبلت اندرویدی دوکاره است و برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند در مسیر حرکت بین خانه و دفترشان یا هر مکان دیگری، بتوانند کارهای خود را انجام دهند. تجربه استفاده از گلکسی Tab S4 به شما کمک می‌کند بهره‌وری خود را در بالاترین حد نگه داشته و کارهایتان را هوشمندتر انجام دهید. طراحی مدرن و فراگیر در کنار چهار اسپیکر و قابلیت‌های گسترده در حوزه سرگرمی، باعث می‌شود این تبلت تبدیل به ابزاری مناسب برای کسانی شود که دستگاهی قابل حمل مانند یک تبلت و قدرتمند مانند یک کامپیوتر خانگی می‌خواهند.

رونمایی از گلکسی تب S4 سامسونگ

دی‌جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «شرکت سامسونگ معتقد است تبلت‌ها نقش مهمی در ساده کردن زندگی و بهبود تجربه موبایلی همه مردم دارند. گلکسی Tab S4 ما تبلتی پرمیوم و مجهز به دکس سامسونگ است که به کاربران کمک می‌کند در هر جایی که هستند کارهایشان را به بهترین شکل انجام دهند. این عضو جدید در اکوسیستم ابزارهای متصل ما قرار است حس لذت و راحتی را به کاربران منتقل کرده و در عین حال مجموعه‌ای از سرگرمی‌ها را در اختیار آنها بگذارد».

بهره‌وری بیشتر با دکس و S Pen سامسونگ

رونمایی از گلکسی تب S4 سامسونگ

گلکسی تب S4 سامسونگ اولین تبلتی است که به دکس سامسونگ مجهز شده است. کاربران می‌توانند با اتصال این تبلت به صفحه‌کلید Book Cover (که بصورت مجزا فروخته می‌شود) یا راه‌اندازی دستگاه از صفحه Quick Panel، گلکسی Tab S4 خود را به دکس سامسونگ متصل کرده و در این حالت بین رابط کاربری اندروید یا حالت شبیه به دسکتاپ، جابجا شوند. شما با استفاده از سامسونگ دکس می‌توانید چندین پنجره شبیه به سیستم‌عامل‌های دسکتاپی را برای برنامه‌های اندرویدی خود مانند مجموعه آفیس مایکروسافت، روی گلکسی Tab S4 باز کرده و حتی در صورت نیاز اندازه آنها را تغییر دهید. برای افزایش بهره‌وری، امکان انتقال محتوا میان برنامه‌های مختلف به روش Drag & Drop و استفاده از میانبرهای صفحه‌کلید هم در این تبلت فراهم شده است.

در صورت نیاز به صفحه نمایش بزرگتر می‌توانید دکس سامسونگ را با استفاده از یک کابل HDMI که یک سر آن قابلیت اتصال به پورت USB-C دارد، به مانیتور موردنظر خود وصل کنید. در این حالت تبلت شما تبدیل به یک پد یا صفحه طراحی می‌شود اما آنچه در تبلت گلکسی Tab S4 تازگی دارد این قابلیت است که می‌توانید همزمان و بصورت مستقل با تمام قابلیت‌های تبلت اندرویدی خودتان هم کار کنید و در واقع دو صفحه نمایش برای انجام کارهایتان در اختیار خواهید داشت.

رونمایی از گلکسی تب S4 سامسونگ

باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپری گلکسی تب S4 سامسونگ امکان پخش ویدیو تا ۱۶ ساعت را به شما می‌دهد. این تبلت همچنین مجهز به پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ است که در چند سطح مختلف از داده‌های مهم شما حفاظت می‌کند. مدیران IT همچنین می‌توانند رابط کاربری کارمندان را متناسب با نیازهای شرکت خود تنظیم کنند.

قلم S Pen سامسونگ که به همراه تبلت گلکسی Tab S4 عرضه می‌شود در انجام بهتر امور به شما کمک می‌کند. این قلم روشی نوین برای ابراز خلاقیت و ارتباط با دیگران به شما عرضه می‌کند. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از قابلیت Screen-Off Memo در حال حرکت یادداشت برداری، مسیریابی، ترجمه یا منظم کردن یادداشت‌ها در برنامه Notes سامسونگ را انجام داده و حتی با استفاده از Live Message سامسونگ متن را به شکل دلخواه خودتان تغییر داده و برای دیگران ارسال کنید که البته همه این کارها با قلم S Pen ممکن می‌شوند.

رونمایی از گلکسی تب S4 سامسونگ

صفحه‌نمایشی مناسب برای هر شغل یا فیلم

با داشتن یک صفحه نمایش مناسب، انجام هر کاری ساده‌تر می‌شود. حتی کسانی که مشغله زیادی دارند، زمانی را برای تماشای فیلم یا بازی اختصاص می‌دهند. حالا با گلکسی Tab S4 می‌توانید این کار را در هر جایی انجام دهید. هرچند Tab S4 از نظر اندازه شبیه Tab S3 است اما وجود حاشیه‌های باریک‌تر در کنار فناوری Super AMOLED و نسب تصویر ۱۶:۱۰ با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ و ۲۸۷ پیکسل در هر اینچ (PPI) باعث می‌شود تصویری کاملا شفاف و دقیق پیش چشم شما قرار گیرد. در حوزه صدا هم گلکسی Tab S4 مجهز به چهار اسپیکر تنظیم شده توسط برند معتبر AKG و مجهز به فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos است که با پراکندن صدا در همه جهات، فیلم‌ها را کاملا زنده می‌کند. فناوری Dolby Atmos باعث می‌شود حتی وقتی صدای دستگاه کاملا زیاد است، هیچ نویز یا اختلالی در صدای پخش شده احساس نکنید.

اتصال بهتر برای زندگی ساده‌تر

گلکسی تب S4 سامسونگ

گلکسی تب S4 سامسونگ مجهز به قابلیت‌ها و توانمندی‌های بهینه‌ای است متناسب با سبک زندگی شما و با هدف مدیریت دستگاه‌های متصل‌تان طراحی شده‌اند. قابلیت Samsung Flow به کاربران امکان می‌دهد با اتصال و انتقال ساده فایل‌ها، کارها و نوتیفیکیشن‌های خود، همه دستگاه‌هایشان را مدیریت کنند. با استفاده از برنامه SmartThings در تبلت گلکسی Tab S4 می‌توانید همه لوازم خانگی هوشمند خود را مستقیما از روی تبلت کنترل و مانیتور کنید. بخش Daily Board گلکسی Tab S4 هم همه عکس‌ها و اطلاعات روزانه مورد علاقه شما مانند شرایط آب‌وهوایی، تقویم و ساعت را بصورت یکجا به شما نمایش می‌دهد.

مشخصات تبلت گلکسی Tab S4 سامسونگ

نمایشگر ۱۰.۵ اینچ، با رزولوشن (۲۵۶۰ در ۱۶۰۰) سوپرآمولد
پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۸۳۵، هشت هسته‌ای (2.35GHz + 1.9GHz)
شبکه LTE Cat.16 DLCA, 4X4 MIMO
حافظه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت
دوربین دوربین اصلی : ۱۳ مگاپیکسل (فوکوس خودکار)

دوربین سلفی : ۸ مگاپیکسل، فلاش

درگاه‌ها USB3.1 (Type C), POGO
حسگرها شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، سنسور نور RGB، مجاورت، اسکنر چشم (Iris)، سنسور Hall
امکانات ارتباطی Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, MIMO, Wi-Fi Direct, Bluetooth® 5.0
GPS GPS + GLONASS, BEIDOU, GALILEO
مشخصات بدنه ابعاد : ۲۴۹.۳ x ۱۶۴.۳ x ۷.۱  میلی‌متر

وزن : ۴۸۲ گرم (Wi-Fi) / ۴۸۳ گرم (LTE)

باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع
سیستم‌ عامل اندروید ۸.۱ (OREO)
لوازم جانبی S Pen
ویدئو ضبط : UHD 4K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰، ۳۰ فریم بر ثانیه

پخش : UHD 4K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰، ۶۰ فریم بر ثانیه

صدا ۴ اسپیکر تنظیم شده توسط AKG، فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos

.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر