;
coinex

مدیر ارشد امنیت فیسبوک با این شرکت خداحافظی می‌کند

الکس استاموس، مدیر ارشد امنیت فیسبوک قرار است این ماه شرکت را ترک کند. وی اعلام کرده که بعضی مهره‌های مخرب در حال سوءاستفاده هستند.

به گزارش تکراتو، گفته شده که اگر استاموس فیسبوک را ترک کند، جایگاه او به شخص دیگری داده نخواهد شد و مقام مدیر ارشد بخش امنیت خالی خواهد ماند. این موضوع باعث شده تا همه‌ی نگاه‌ها به سمت فیسبوک باشد که بعد از این چگونه می‌خواهد با مشکلات امنیتی برخورد کند.

خداحافظی با مدیر ارشد امنیت فیسبوک

فیسبوک اعلام کرده که بعد از رفتن مدیر ارشد امنیت این شرکت، به جای تشکیل یک تیم امنیتی، برای همه بخش‌ها مهندسینی مخصوص به این کار قرار می‌دهد. سخنگوی فیسبوک در ایمیلی در این مورد اعلام کرد:

ما مدیر ارشد امنیت جدیدی برنمی‌گزینیم. از ابتدای امسال مهندسین امنیتی، تحلیلگران، محققان و دیگر متخصصین را در تیم‌های مهندسی و محصول قرار دادیم تا با خطرات امنیتی نوظهوری که با آن روبرو می‌شویم مقابله کنیم.

خروج استاموس از فیسبوک خبر ساده‌ای نیست. او یکی از معدود مدیران اجرایی فیسبوک است که در خارج از محیط شرکت، با دیگران در مورد مشکلات مختلف صحبت می‌کرد. او همچنین بارها در توییتر با خبرنگاران در مورد مشکلات امنیتی صحبت کرده بود.

سال 2015 بود که فیسبوک، را استخدام کرد. او سِمَتی مشابه در یاهو نیز داشت اما وقتی متوجه شد این شرکت سیستمی ساخته تا ایمیل‌ها را برای دولت ایالات متحده اسکن کند، از آنجا خارج شد.

۱۷ آگوست آخرین روز کاری استاموس است و وی قرار است به استنفورد برود تا تدریس و پژوهش را از سر بگیرد.

شریل سندبرگ از مدیران اجرایی فیسبوک در بیانیه‌ای گفت شرکت وی مشتاق است تا در سمتی جدید با استاموس همکاری کند.

.

منبع: Facebook

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر