;
coinex

سنجش فشار خون با عینک ؛ بررسی پتنت جدید مایکروسافت

سنجش فشار خون با عینک امکان پذیر شد. مایکروسافت در در پتنت جدید خود خبر از این تکنولوژی جدید داد. در این روش از عینک‌های طبی استفاده می‌شود.

به گزارش تکراتو، سامسونگ قصد دارد تا اولین کمپانی باشد که این عینک‌ها را تولید می‌کند. آنها قصد دارند تا از این طریق، توجه خریداران پوشیدنی‌های هوشمند را به خود جلب کنند. نمونه‌ی اولیه‌ای هم بر مبنای این پتنت تولید شده است.

سنجش فشار خون با عینک های طبی

تولیدکنندگان پوشیدنی‌های هوشمند، سنجش سلامتی را مهمترین ویژگی‌ گجت‌ها می‌دانند زیرا به گفته آنها خریداران هم به این موضوع اهمیت می‌دهند.

سنجش فشار خون با عینک

در اینجا دو نکته‌ی قابل توجه برای تمامی این کمپانی‌ها وجود دارد؛ یکی اینکه گجت‌ تولید شده توسط آنها باید بتواند به راحتی و بدون آنکه کاربر متوجه شود، فشار خون را اندازه بگیرد، چرا هیچ کاربری علاقه ندارد که دستبند سلامتی‌اش هنگام سنجش فشار خون، بر عضله‌اش فشار وارد کند.

همچنین سنجش فشار خون باید به صورت مرتب انجام شود زیرا در این حالت است که گجت دقت بالایی خواهد داشت. این موارد باعث شده تا مایکروسافت به سراغ روش جدیدی برود.

پتنت جدید سامسونگ برای سنجش فشار خون با عینک

پتنت جدید سامسونگ به عینک‌های طبی با قابلیت سنجش فشار خون اختصاص دارد. در دسته‌های عینک، سنسور‌هایی نوری جاسازی شده است. این سنسور‌ها نبض کاربر را با استفاده از سه محل مختلف روی صورت کاربر، اندازه می‌گیرند و در ادامه هم فشار خون کاربر محاسبه می‌شود.

باید منتظر بود و دید که آیا سامسونگ براساس پتنتی که ثبت کرده، محصولی ارائه خواهد کرد!

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر