;
coinex

انتشار کتاب تجربیات جهانی شرکت های استارتاپی ؛ مجموعه‌ای از سلسله گزارش‌ها

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، خبر از انتشار کتاب تجربیات جهانی شرکت های استارتاپی داد.

به گزارش تکراتو، کتاب تجربیات جهانی شرکت های استارتاپی منتشر شده است. پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که کتاب بررسی تجربیات جهانی شرکت های استارتاپی در 5 جلد منتشر شده است.

پرویز کرمی ادامه داد که در سال‌های اخیر توسعه زیست بوم شرکت‌های نوپا و دانش بنیان و استارت آپی، یکی از ماموریت‌های اصلی معاونت علمی و فناوری در کنار حمایت از تحقیقات مرز دانش و تجاری سازی فناوری‌ها بوده است. به گفته وی شناخت چالش‌های پیش روی فعالان این حوزه در جهان می‌تواند کمک بزرگی به شکل گیری و رشد پویاتر آنها در کشور باشد.

انتشار کتاب تجربیات جهانی شرکت های استارتاپی

مدیرمسئول انتشارات دانش بنیان فناور در ادامه صحبت‌هایش در مورد انتشار کتاب تجربیات جهانی شرکت های استارتاپی ادامه داد که جلد نخست این کتاب به بررسی تجربیات جهانی استارتاپ‌های حوزه مدیریت پسماند اختصاص دارد. در این کتاب برنامه ملی آینده نگاری و ارتباط آن با اکوسیستم استارتاپی معرفی شده است. مواردی مانند چالش‌ها و راهکارهای توسعه استارتاپ‌ها بررسی شده و در پایان به جمع بندی راهکارهای استارتاپی و مدل های کسب و کار آنها پرداخته شده است.

جلد بعدی این کتاب به شرکت‌های استارتاپی حوزه‌ی ورزش و سلامت جسمانی اختصاص دارد. جلد سوم، مربوط به شرکت‌های استارتاپی حوزه مدیریت آلودگی هوا، جلد چهارم مربوط به شرکت‌های استارتاپ در حوزه کشاورزی و جلد پنجم هم به حوزه مدیریت آب و خشکسالی اختصاص دارد.

برای دسترسی به فایل پی دی اف این کتاب‌ها می‌توانید به آدرس اینترنتی کتاب تجربیات جهانی شرکت های استارتاپی مراجعه نمایید.

.

منبع: isti

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر