;
coinex

بیانیه انجمن صنفی در مورد برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امسال هم برگزار خواهد شد. انجمن صنفی در مورد برگزاری این دوره از جشنواره در سال جاری، بیانیه‌ای را اعلام نموده است.

بیانیه انجمن صنفی در مورد برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

انجمن صنفی اعلام کرده است که یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امسال نیز برگزار خواهد شد امسال هم مانند سال‌های گذشته انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، برگزار کننده جشنواره وب و موبایل ایران خواهد بود.

جشنواره وب و موبایل ایران با عنوان بزرگترین رویداد مرتبط با فضای اینترنتی از سال 87 راه اندازی شده است. این جشنواره از معدود رویدادهایی است که توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و بیش از یک دهه، بدون وقفه و با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری که در مسیرش داشته، توانسته به مسیر خود ادامه دهد.

زمانی که هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۴ برگزارش شد، جوی منفی و سنگین بر فضای کسب‌وکارهای اینترنتی و استارتاپ‌ها در کشور حاکم بود. همه به این باور رسیده بودند که امکان برگزاری جشنواره در سال ۹۴ وجود ندارد، اما انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی، با توجه به رسالت خود بر حمایت از کارآفرینان و فعالان کسب‌و کارهای اینترنتی، جشنواره را در سال 94 برگزار کرد.

با وجود اینکه از ده سال پیش تا امروز، فضای کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار دچار تغییرات گسترده و وسیع شده است جشنواره وب و موبایل ایران، همواره در تلاش بوده تا خود را با فضای اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور همسو نگه دارد.

برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ، امسال نیز با وجود تمام شرایط سخت اقتصادی که خواسته و ناخواسته گریبانگیر کشور شده است، با همکاری انجمن صنفی و حامیان مالی و معنوی خود، برگزار می‌شود. انجمن صنفی در کنار جامعه استارتاپی ایران خواهد ماند تا با معرفی هر چه بهتر کسب‌وکارهای اینترنتی و کارآفرینان ایرانی، بتواند گامی مثبت در جهت توسعه این اکوسیستم در کشور بردارد.

انجمن صنفی اعلام کرده که همراه با شورای داوری، در تلاش خواهد بود تا مشکلات مربوط به یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را در حد توان و با امکاناتی که در اختیار دارد رفع کند. به پیشنهاد شورای داوری یکی از برنامه‌های توسعه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت مشخص، اصلاح، بازبینی و بازتعریف گروه‌های جشنواره خواهد بود.

در مدت سه سال گذشته، فرایندهای داوری جشنواره وب و موبایل ایران تا حد زیادی بهبود یافته که می‌توان به تشکیل شورای داوری در سال گذشته اشاره نمود که یکی از تجربیات بسیار موفق و مثبت در سال‌های اخیر بوده است.

انجمن صنفی:

با اعتقاد و باور به مسیری که در آن قدم گذاشته‌ایم، باید همواره تلاش کنیم تا مشکلات پیش رو را یکی پس از دیگری از میان برداریم.

  • گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود
  • می‌تواند زشــت هم زیبا شــود

.

منبع: eanjoman

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر