;
coinex

بررسی تریلر فیلم گودزیلا 2: پادشاه هیولاها

اگر شما هم مانند بسیاری از طرفداران فیلم‌های علمی-تخیلی هستید و همچنین از تماشای نوستالژی‌های بازسازی شده‌ لذت می‌برید، مژده می‌دهیم که تریلر فیلم گودزیلا 2: پادشاه هیولاها منتشر شده و اکنون می‌خواهیم در تکراتو به بررسی این فیلم و جزئیات این تریلر جذاب و حماسی بپردازیم؛ بنابراین حتما تا پایان با ما همراه باشید.

تریلر فیلم گودزیلا 2: پادشاه هیولاها

همان‌طور که در ادامه خواهید دید این تریلر تماشایی با نمایش یک کاراکتر جدید به نام مدیسون راسل با بازی میلی بابی، بازیگر نوجوان هالیوود که با نقش 11 در سریال چیزهای عجیب‌تر (Stranger things) به شهرت رسید، آغاز می‌شود.

در این سکانس می‌بینیم که او از یک طوفان یا چیزی شبیه به آن می‌گریزد و مشخص نیست که آیا این یک طوفان طبیعی است یا در نتیجه‌ی حمله‌ی یک هیولا ایجاد شده است. ضمنا در همین صحنه فضای متفاوت رنگی این فیلم در مقایسه با گودزیلا 1 که در سال 2014 اکران شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد، کاملا به چشم می‌آید.

یک کاراکتر جدید به نام مدیسون راسل با بازی میلی بابی

صحنه‌ی بعدی ورا فارمیگا در نقش دکتر الی راسل مادر شخصیت مدیسون را مشاهده می‌کنیم که در مورد انقراض بزرگ و محتمل انسان‌ها بر اثر آلوگی فراوان محیط زیست صحبت می‌کند، او اعتقاد دارد که این انقراض احتمالی یک عفونت خود ساخته به دست بشر است و مادر طبیعت برای مقابله با آن به صورت ذاتی یک “تب” خلق کرده است.

این تب در واقع همان هیولاهایی هستند که به گفته‌ی وی سال‌هاست مخفی شده‌ و حاکمان حقیقی زمین هستند. دکتر راسل این حاکمان را تایتان‌ها خطاب می‌کند و معتقد است اگر آن‌ها را پیدا نکنیم و از آن‌ها کمک نگیریم سیاره‌ی ما نابود خواهد شد. دکتر راسل یکی از مسئولین ارشد سازمان مانارک است که به دنبال این هیولاها می‌گردد و ما پیش از این، نام این سازمان را در انتهای “فیلم کینگ کونگ: جزیره‌ی جمجمه” شنیده بودیم که در واقع داستان آن فیلم نیز احتمالا در محصولات آینده با دنیای این هیولاها ارتباط پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2018

در حالی که صحبت‌های دکتر راسل پخش می‌شود، شما تصویر یکی از شخصیت‌های فیلم پیشین گودزیلا که کارمند سازمان مانارک بوده را مشاهده می‌کنید که در یک زیر دریایی مشغول جستجو است و سپس نمایی کوتاه از خود گودزیلا در حال درخشیدن و پس از آن نمایی ترسناک از “شاه گیدورا” یخ زده در زیر زمین به نمایش در می‌آید.

شاه گیدورا یک اژدهای سه سر قدرتمند است که به جای آتش، رعد و برق از دهان خود خارج می‌کند و در واقع دشمن اصلی گودزیلا محسوب می‌شود. بسیاری از ما این اژدهای بزرگ را از فیلم‌های قدیمی و ژاپنی گودزیلا که در تلویزیون پخش می‌شد به یاد داریم. البته کمی بعدتر و تقریبا در پایان تریلر یک نمای محو دیگر، اما ترسناک‌تر از شاه گیدورا نیز نمایش داده می‌شود که این بار دیگر یخ زده نیست و کاملا زنده بال‌های خود را می‌گشاید.

((شاه گیدورا )) یخ زده در زیر زمین

در انتهای توضیحات دکتر راسل نمایی از دختر او، مدیسون را می‌بینیم که در حال نزدیک شدن به پروانه‌ی معروف دنیای هیولای گودزیلا است. بله احتمالا درست حدس زده‌اید، “ماترا” همان شاپرکی که احتمالا ابتدا به صورت کرم ظاهر شده و سپس از پیله‌ی خود رها می‌شود، یکی از شخصیت‌های مثبت سنتی و به نوعی هم رزم گودزیلا به حساب می‌آید.

بلافاصله پس از این صحنه دو نمای حماسی از برخواستن گودزیلا از دل اقیانوس و باز شدن بال‌های عظیم ماترا را می‌بینیم و ناگهان وارد بخش هیجان انگیزتر و خشن‌تر تریلر فیلم گودزیلا 2: پادشاه هیولاها می‌شویم.

 گودزیلا 2: پادشاه هیولاها

در این جا با “رودن” ملاقات خواهیم کرد؛ پرنده‌ی عظیم الجثه‌ای که از دل آتشفشان بیرون می‌آید و یکی دیگر از دشمنان دیرینه‌ی گودزیلا به شمار می‌رود. پس از این صحنه سایه پرواز رودن بر روی شهر و طوفانی که به دنبال خود وارد شهر می‌کند را مشاهده می‌کنید. کمی بعد نمایی کوتاه از پرواز رودن بر بالای واشنگتن رو به نابودی به نمایش در می‌آید و چند برداشت اکشن دیگر تا انتهای تریلر از این هیولای پرنده خواهیم دید‌.

در این بین چند دیالوگ از اعضای خانواده‌ی دکتر مدیسون نیز رد و بدل می‌شود که موضوع صحبت مشخص نیست، اما ظاهرا در این فیلم چالش‌های خانوادگی این شخصیت نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

اما جذاب‌ترین دیالوگ را در آخرین ثانیه‌های تریلر فیلم گودزیلا 2: پادشاه هیولاها از زبان چالرز دنس که او را با نقش به یاد ماندنی در سریال بازی تاج و تخت می‌شناسید، گفته می‌شود: عمر پادشاه طولانی باد.

نقش این بازیگر دوست داشتنی در فیلم جدید گودزیلا مشخص نیست و در نهایت تریلر با غرش مخصوص گودزیلا در حالی که جت‌های جنگنده او را همراهی می‌کنند خاتمه می‌یابد تا نشان داده شود پادشاه حقیقی هیولاها کسی نیست جز گودزیلا. اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای این تریلر جذاب بنشینید و نظرات خود را در مورد فیلم گودزیلا 2: پادشاه هیولاها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر