;
coinex

عرضه 19 میلیون گوشی پرچمدار هواوی در نیمه اول سال 2018

در نیمه اول سال 2018 تعداد 19 میلیون گوشی پرچمدار هواوی فروش رفته است. این افزایش فروش باعث شد تا هواوی رقیبی چون اپل را پشت سر بگذارد.

به گزارش تکراتو، هواوی توانست با افزایش فروش گوشی‌های خود، به دومین بازیگر بازار موبایل دنیا تبدیل شود. با تایید برآوردهای موسسه IDC در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸، هواوی توانست به رشدی چشمگیر دست یابد. هواوی در نیمه اول سال 2018، بیش از ۹۵ میلیون گوشی عرضه کرده است.

عرضه 19 میلیون گوشی پرچمدار هواوی

بر اساس گزارش مالی منتشر شده از فروش هواوی، سری پرچمدار میت ۱۰، عرضه ده میلیونی داشته و مدل‌های جدیدتر پی ۲۰ نیز توانستند با عرضه ۹ میلیونی نقش عمده‌ای در این موفقیت داشته باشند.

البته هواوی در این گزارش نرخ فروش محصول به مصرف کننده نهایی از طریق خرده فروشی (Sell-through) را اعلام نکرده است. در این بین بخش گجت‌های پوشیدنی این کمپانی نیز توانسته رشدی ۱۴۷ درصدی داشته باشد.

کمپانی هواوی پیش از این تاکید کرده بود که قصد دارد به بزرگترین کمپانی موبایل ساز دنیا تبدیل شود و در راستای رسیدن به این هدف در پی افتتاح ۷۰۰ نمایندگی موسوم به Experience Stores  و ۱۰ هزار خرده فروشی در سراسر جهان است که این تعداد به نمایندگی‌ها و خرده‌فروشی‌ها موجود اضافه خواهند شد.

هواوی هفته گذشته از درآمد ۴۷.۶۷ میلیارد دلاری خود نیز خبر داد. این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است. در گزارش مالی ارائه شده توسط هواوی همچنین بر راهکارهای 5G  و تلاش‌ها برای اجرای معماری شبکه تماما وابسته به کلاود در زیرساخت اپراتورها تاکید شده است.

.

منبع: android headlines

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر