;
coinex

تماشا کنید: تکراتو قابلیت سوپراسلومو در دوربین گلکسی اس 9 پلاس را به چالش می‌کشد!

سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2018) از گوشی‌های گلکسی S9 و +S9 خود رونمایی کرد. یکی از نقاط قوت سری 9 گلکسی اس که از همان ابتدا صحبت‌های فراوانی درباره آن می‌شد، به قابلیت‌های دوربین این دو پرچمدار اشاره می‌کرد.

اگر چه در زمینه طراحی تغییر چندانی بین اس 8 و اس 9 دیده نمی‌شود، اما همان طور که گفته شد، دوربین جایی بود که غول گوشی‌ساز کره تمامی مهارت های خود را در آن به کار گرفت تا محصولی را به بازار ارائه کند که بتواند مشتریان بیشتری را برای خرید آن قانع کند؛ و دوربین بهترین ویژگی برای نشان دادن این مهارت ها بود.

استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی S9 پلاس، ویژگی ایموجی AR، دیافراگم متغیر دوگانه و فیلمبرداری سوپراسلوموشن ویژگی‌های جذابی است که با گلکسی اس9 پلاس متولد شدند.

سامسونگ به همراه گلکسی اس 9 جدید خود یک نرم افزار دوربین بسیار کارآمد و قدرتمند نیز ارائه داد. می‌توان گفت که بهترین ویژگی این نرم افزار نحوه فعال سازی سریع دوربین است. کاربر تنها باید دو بار کلید خاموش/روشن نمایشگر را فشار دهد تا دوربین برای عکاسی یا فیلمبرداری آماده شود.

سوپراسلوموشن ؛ ویژگی جذاب دوربین پرچمدار سامسونگ

یکی از برترین ویژگی های دوربین اس 9 و اس 9 پلاس توانایی آن در پخش ویدیو با سرعت فوق آهسته است. در واقع سوپراسلومو در گوشی های گلکسی اس 9 امکان فیلمبرداری با نرخ 960 فریم بر ثانیه را برای کاربر مهیا می‌کند.

اگر چه این قابلیت در گوشی پرچمدار سونی اکسپریا ایکس زد 2 نیز وجود دارد، اما سامسونگ بزرگترین تولیدکننده در صنعت موبایل جهان است و سری گلکسی اس نیز بزرگترین پرچمداران بازار؛ از همین رو سوپر اسلومو در اس 9 بسیار بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

حالت سوپراسلومو در اس 9 تنها در 0.2 ثانیه فریم‌ها را ثبت می‌کند، اما نتیجه نهایی که ویدیوی 6 ثانیه ای با سرعت فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه است که با کیفیت 720p به نمایش در می‌آید.

در نظر داشته باشید گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، همچنین دارای حالت معمول 240 فریم در ثانیه نیز هستند که با رزولوشن 1080p فیلمبرداری می‌شود. این حالت رایج تر بوده و زمان فیلبرداری بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد.

ما در تکراتو، قابلیت سوپراسلومو دوربین گلکسی اس 9 پلاس را به چالش کشیدیم، آن‌هم در شرایطی سخت و در عملکردهای سریع تا ببینیم که پرچمدار دردانه سامسونگ چه عملکردی را در ثبت تصاویر از خود به جای می‌گذارد. ویدیوی زیر نبردی است از قابلیت سوپراسلومو و سرعت!

پس بدون هیچ سخن اضافه‌ای شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنیم.

.
با تشکر از مهران حمزه خانی، قهرمان موتور کراس ایران که با حرکات نمایشی خود، به خوبی توانست دوربین گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ را محک بزند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام و احترام
    اپلیکیشن برق من یک اپلیکشن کاربردی خوبی است. ولی آموزش در مورد آن کافی نیست . مثلاً در خصوص آپلود سند بنده هرچه سعی کردم یک سری مدارک آپلود نکنم نتوانستم و هیچ توضیحی در خصوص حجم عکس قابل قبول نداده است.

    پاسخ