;
coinex

ممنوعیت استفاده از سیم کارت شخصی برای تبلیغات اعلام شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از ممنوعیت استفاده از سیم کارت شخصی برای تبلیغات داد. وزارت ارتباطات این نوع فعالیت‌های تبلیغاتی را پیگیری می‌کند.

به گزارش تکراتو، آذری جهرمی اعلام کرده که استفاده از سیم کارت شخصی برای تبلیغات ممنوع است. به گفته وی دارندگان شماره‌های شخصی تلفن همراه حق هیچگونه فعالیت تبلیغاتی با استفاده از سیم کارت‌های خود را ندارند.

این موضوع جزو مصوبات شورای عالی فضای مجازی است اما با این حال عده‌ای تخلف کرده و از سیم کارت‌های شخصی خود برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید: استفاده از تماس های تبلیغاتی خلاف قوانین است؛ نقض حقوق مشترکین


ممنوعیت استفاده از سیم کارت شخصی برای تبلیغات

آذری جهرمی در ادامه صحبت‌هایش در مورد استفاده از  سیم کارت شخصی برای تبلیغات همچنین در خصوص ارسال پیامک‌های تبلیغاتی توسط برخی فروشندگان کالا در شبکه‌های ماهواره‌ای سخن گفت. به گفته وی همه‌ی پیامک‌ها از طریق مجاری رسمی ارسال می‌شود و سرشماره آنها با عددهای هزار، دو هزار و سه هزار آغاز می‌شود.

وی اعلام کرد که براساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، این گونه مسائل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازنگری می‌شوند. بنابراین مسئولیت صدور مجوز برای این گونه فعالیت‌ها و نظارت بر آنها طبق قانون برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

جهرمی در پایان اعلام کرد که در این ارتباط کلیات موضوع بسیار مهم است و حتی اگر کانال‌های غیرمجاز مطالب مباح هم ارسال کنند، خلاف قانون است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: irna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر