;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 9 رسما معرفی شد

سامسونگ لحظاتی قبل از پرچمدار جدید خود در مراسم نیویورک رونمایی کرد و سامسونگ گلکسی نوت 9 رسما معرفی شد در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ گلکسی نوت 9 پرچمدار بزرگ این کمپانی کره‌ای قدرمندترین محصول خانواده‌ی نوت تا به امروز است. این دستگاه به یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپرآمولد مجهز شده و همچنین مطابق شایعات یک باتری حجیم 4000 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز گلکسی نوت 9 را تامین می‌کند. این محصول پیشرو در 4 رنگ جذاب عرضه خواهد شد؛ آبی اقیانوسی با قلم زرد رنگ، بنفش روشن، مسی متالیک و مشکی تیره.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در چهار رنگ

چیپست پردازنده جدید اسنپدراگون 845 در آمریکا و اگزینوس جدید سامسونگ با قدرت مشابه و فناوری 10 نانومتری در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجموعه‌ی پردازشی این هیولای قدرتمند را تشکیل می‌دهد. همچنین بلندگوهای استریو جدید و قدرتمند AKG نیز مسئولیت پخش صدا و موسیقی را برعهده خواهند داشت.

دوربین هوشمند دوگانه‌ی گلکسی نوت 9 هر تصویری که ثبت می‌کند اگر دچار مشکل باشد به صورت هوشمند تشخیص می‌دهد و بلافاصله یک تصویر دیگر از همان صحنه را به ثبت می‌رساند. این دوربین یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی با اندازه‌ی دریچه‌ی دیافراگم متغیر f/2.4 در نور کافی و f/1.5 برای محیط‌های کم نور داشته و لنز دوم از نوع تله و قابلیت زوم دو برابر است. هردوی این دوربین‌ها به ثثبیت کننده‌ی نوری تصاویر مجهز هستند. دوربین سلفی نوت 9 نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با f/1.7 خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در رنگ آبی اقیانوسی

اس پن جدید این محصول که به فناوری بلوتوث مجهز شده و به عنوان یک کنترل راه دور هوشمند عمل خواهد کرد، نوک قلم اس پن نیز ظریف‌تر و دقیق‌تر شده و برای شارژ شدن و استفاده از قابلیت‌های بلوتوث این قلم کافیست آن را درون دستگاه قرار دهید و در عرض 40 ثانیه شارژ آن کامل خواهد شد و میتوان به کمک اس پن از راه دور عکس بگیرید و یا تصاویر یک ارائه را جابجا کنید و دیگر کاربردهایی از این دست.

برای بهره بردن از قابلیت سامسونگ دکس نیز دیگر نیازی به یک پایه گران قیمت مجزا نخواهید داشت و تنها به وسیله‌ی یک مبدل HDMI گوشی خود را به یک مانیتور متصل کرده و می‌توانید از محیط سامسونگ دکس بهره ببرید و این بار همزمان می‌توانید از گلکسی نوت 9 نیز استفاده کنید و این قابلیت پیشرفت چشمگیری محسوب می‌شود.

قیمت رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 نیز در آمریکا از 1000 دلار برای نسخه‌ی 6 گیگابایتی با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آغاز می‌شود و نسخه‌ی 8 گیگابایتی با 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی حدودا 200 دلار گران قیمت تر خواهد بود.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر