;
coinex

درآمد اچ تی سی در ۱۵ سال اخیر به کمترین مقدار کاهش یافت

براساس گزارش مالی فصل دوم سال 2018 که اخیرا توسط شرکت HTC منتشر شده، درآمد اچ تی سی کاهش یافته و این کمپانی وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش تکراتو، گزارش ماه ژولای میلادیHTC  نشان از تجربه ۱.۴ میلیارد دلاری این شرکت دارد. این میزان، رقم بزرگی است اما نسبت به ماه ژوئن ۳۷.۲۳ درصد افت و نسبت به ماه ژولای سال گذشته ۷۷.۴۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کاهش درآمد اچ تی سی در مدت 15 سال اخیر

کمپانی اچ تی سی، ضعیف‌ترین عملکرد خود را طی ۱۵ سال گذشته و ماه آگوست سال ۲۰۰۳ تجربه کرده است. در مدت ۷ ماه ابتدایی سال ۲۰۱۸، این کمپانی کاهش ۵۳.۹۸ درصدی درآمد را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است. HTC  میزان ضرر خالص ۲.۰۹ میلیارد دلار تایوان جدید را به ثبت رسانده است.

در گزارش مالی پیشین اچ تی سی، اعلام شد که این کمپانی کاهش درآمد ۶۲ درصدی را تجربه کرده است. براساس شایعاتی که در منابع مختلف منتشر شده است، این شرکت قصد دارد رقابت در بازار هند را به شیائومی و ویوو واگذار کندو از آن کشور خارج شود.

چند ماه پیش HTC توافق کرد تا بخشی از کسب و کار توسعه تلفن‌های همراه خود که شامل ۲۰۰۰ کارمندش می‌شود را به گوگل بفروشد و در ازای آن ۱.۱ میلیارد دلار دریافت کند. این کمپانی در تلاش است تا بتواند مشکلات موجود را حل کند و به بازار رقابت برگردد.

.

منبع: GSM Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر