;
coinex

نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق به منظور افزایش کیفیت ارتباطات زائران

قرار است برای افزایش کیفیت ارتباطات زائران ایرانی و کاهش مشکلات ارتباطی در مرز ایران و عراق کابل فیبر نوری نصب شود.

به گزارش تکراتو، فراهم کردن امکانات ارتباطی در زمان اربعین و حج واجب، یک امر بسیار مهم است. افزایش کیفیت ارتباطات زائران ، یکی از موفقیت‌های هر سال به حساب می‌آید. این امر باعث شده تا نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق در دستور کار قرار گیرد.

افزایش کیفیت ارتباطات زائران با نصب فیبرنوری

برای اربعین سال ۹۷، شرکت ارتباطات زیرساخت که ضمن برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با اپراتورهای تلفن همراه و ثابت کشور، ظرفیت‌های ارتباطی مورد درخواست آنان را برای ارتقای کیفیت ارتباطات مشترکان تامین می‌کند، در نقاط از پیش‌تعیین‌شده‌ای در مرز ایران و عراق، فیبر نوری نصب و اجرا کرده و منتظر اعلام نهایی وزارت کشور در خصوص نقاط تردد مرزی برای زائران در ایام اربعین است.

اسماعیل رادکانی، مسئول کمیته تامین ارتباطات مناسبت‌های ملی و مذهبی با اشاره به اعزام زائرین به کشور عربستان و افزایش ترافیک مربوط به ایام حج اعلام کرد که نیازمندی‌های ارتباطی حجاج عزیز پیش‌بینی و تامین شده است.

وی افزایش کیفیت ارتباطات زائران ایرانی در ایام حج را مهم دانست و گفت که امسال مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. با هماهنگی با وزارت ارتباطات عراق و رگولاتوری آن کشور، تلاش شده تا  نیازمندی‌های ارتباطی زائران ایرانی در خاک عراق در ایام اربعین سال ۹۷ نیز، ‌با کیفیت مناسبی تامین شود.

سال گذشته در آخرین روزهای نزدیک به اربعین ۹۶، جهرمی در خوزستان حضور یافت و در خصوص آماده‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی در مرزهای شلمچه و چذابه، اظهار کرد که در مسیر مرزهای شلمچه و چذابه امکانات زیرساختی ارتباطی مناسبی برای زائران فراهم شده و با همکاری همه مجموعه‌ها و دست‌اندرکاران در بخش‌های مختلف، امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برای زائران اربعین آماده شده است. ظرفیت خدمات زیرساخت‌های ایجادشده و خدمات ارتباطی آماده‌شده برای مردم و زائران نیز نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

در پایان باید گفت که با نصب فیبرنوری در مرز ایران و عراق، افزایش کیفیت ارتباطات زائران ایرانی تضمین خواهد شد.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر