;
coinex

توقف تولید 4 مدل خودروی سواری در تیرماه سال جاری

توقف تولید 4 مدل خودروی سواری در خودروسازان داخلی در تیرماه اعلام شد. تعداد تولید شده از این خودروها در این ماه به صفر رسیده است.

به گزارش تکراتو، تولید چهار مدل خودرو در کشور با کاهش صد در صدی همراه بوده است. تولید خودرهای ام‌وی‌ام ۵۵۰، هیوندای آی‌۱۰، لیفان X60 دنده‌ای و جک J5 در تیرماه سال جاری به صفر رسیده است.

توقف تولید 4 مدل خودروی سواری در تیرماه 97

تولید ام‌وی‌ام ۵۵۰ شرکت مدیران خودرو با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده است. در تیرماه سال گذشته تعداد ۴۷۸ دستگاه از این خودرو تولید شد که هم اکنون به صفر رسیده است. همچنین تولید هیوندای آی‌۱۰ شرکت کرمان موتور نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته است. تولید این خودرو از ۲۲۵ دستگاه در تیر ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

در تیر ماه سال جاری تولید لیفان X60 دنده‌ای که دیگر محصول کرمان موتور است، متوقف شده و از ۱۷ دستگاه در تیر ماه ۱۳۹۶، هم اکنون به صفر رسیده است. تولید جک J5 هم همانند سایر خودروها کاهش یافته و به صفر رسیده است. تعداد تولید شده از این خودرو در تیرماه سال گذشته هشت دستگاه بود که هم اکنون به صفر کاهش یافته است.

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر