;
coinex

دوربین سه بعدی در هواوی میت 20 ؛ تشخیص چهره‌ای سریع‌‌تر و دقیق‌تر

هواوی میت 20 به یک دوربین سه بعدی مجهز خواهد بود. تصاویری که به تازگی از پنل جلویی پرچمدار آینده هواوی منتشر شده، این موضوع را تایید می‌کند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هواوی به زودی دستگاه دیگری را به نمایش می‌گذارد که نمایشگر آن دارای ناچ بوده و البته سنسور دوربین سلفی پیچیده‌تری نیز نسبت به هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو خواهد داشت. احتمالا این یک ماژول دوربین سه بعدی است که در پرچمدار هواوی میت 20 خودنمایی خواهد کرد.

نمایشگر به تصویر کشیده شده دارای انحنای ملایمی در دو طرف آن است، اما به نظر نمی‌رسد که بلندگوهای استریو دوگانه بخشی از این پکیج باشد.

دوربین سه بعدی سلفی در هواوی میت 20

به دوربین سلفی این دستگاه بازگردیم. آن طور که از شواهد پیداست، هواوی در گوشی‌های سری میت 20 یک دوربین سه بعدی سلفی بکار خواهد گرفت. چنین ابزاری این امکان را فراهم می‌کند تا شیوه تشخیص چهره کاربر، سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود.


بیشتر بخوانید: آیا هواوی پیشرفت‌های گلکسی نوت ۹ را به تمسخر گرفته است؟


جزئیات بیشتری درباره این دوربین و یا دوربین اصلی سری میت 20 وجود ندارد، اما احتمالا هواوی همچنان از وجود دوربین سه گانه، حداقل در مدل میت 20 پرو خود استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود که هواوی میت 20 (Mate 20)، هواوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) و هواوی میت 20 پرو (Mate 20 Pro) در بازه زمانی ماه اکتبر (اوایل پاییز 97) و حدودا یکسال پس از رونمایی گوشی‌های سری میت 10 به بازار معرفی شوند.

گوشی‌های سری میت 20 هواوی به احتمال بسیار زیاد از پردازنده قدرتمند کایرین 980 قدرت خواهند گرفت، پردازنده‌ای که می‌تواند قدرت هوش مصنوعی ساخته شده توسط غول تکنولوژی چینی را بیش از پیش به معرض نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر