;
coinex

اپلیکیشن تینسل (Tinsel) فیلم‌های مورد علاقه‌ی شما را پیشنهاد می‌دهد

از این پس می‌توانید از طریق اپلیکیشن تینسل (Tinsel) به لیست فیلم‌های مورد علاقه خود دست یابید. این برنامه کاملا هوشمندانه عمل می‌کند.

به گزارش تکراتو، به تازگی اپلیکیشن جدیدی معرفی و عرضه شده که فیلم و سریال‌های موردعلاقه کاربران را به صورت کاملا هوشمندانه تشخیص داده و براساس سلیقه‌ی آنها فیلم‌های جدید را پیشنهاد می‌دهد.

پیشنهاد فیلم با اپلیکیشن تینسل (Tinsel)

تاکنون اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های متعددی برای کاربران موبایل ارائه شده است که با بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی توانسته‌اند سلیقه کاربران در تماشای فیلم و سریال را شناسایی کنند و براساس الگوریتم‌های به دست آمده، فیلم‌های جدیدی را به کاربر پیشنهاد دهند.

طراحان و توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در تشریح و توضیح اپلیکیشن تینسل (Tinsel) گفته‌اند که اگر کاربری علاقه‌مند به فیلم‌های کمدی و رمانتیک باشد، با یک بار تماشای این ژانر به حافظه هوش مصنوعی اپلیکیشن مربوطه وارد می‌شود.

این اپلیکیشن که تینسل (Tinsel) نام دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر اساس علایق و سلایق خود به همه فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کرده و به تماشای آن‌ها بنشینند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر