;
coinex

فاز جدید جنگ تجاری آمریکا و ترکیه ؛ اردوغان لوازم الکترونیکی آمریکا را تحریم کرد

جنگ تجاری آمریکا و ترکیه وارد فاز جدیدی شده است. رئیس جمهور ترکیه دستور تحریم لوازم الکترونیکی آمریکا در این کشور را داد.

به گزارش تکراتو، اردوغان در واکنش به اقدامات آمریکا علیه این کشور اعلام کرد که لوازم الکترونیکی آمریکایی را تحریم خواهند کرد.

آغاز جنگ تجاری آمریکا و ترکیه

اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اقداماتی که آمریکا علیه این کشور انجام داده است، دستور تحریم لوازم الکتریکی آمریکا را در این کشور صادر کرد.  وی اعلام کرد که اگر آنها (آمریکایی) آیفون دارند، در طرف دیگر سامسونگ (کره‌ای) هست، ونوس (هندی) هست و وستل (ترک) نیز هست.

بعد از اینکه دونالد ترامپ لایحه توقف فروش جنگنده اف ۳۵ را به ترکیه امضا کرد، واکنش‌ها بیشتر شد. مدتی پیش نیز آمریکا در واکنش به عدم آزادی کشیش برونسون، وزرای دادگستری و کشور ترکیه را تحریم کرده بود.

دستور تحریم خرید لوازم الکتریکی آمریکا در ترکیه، می‌تواند در واکنش به این اقدامات آمریکا باشد. افزایش تنش‌ها و مشکلات بین ترکیه و آمریکا باعث شده که لیر به بالاترین قیمت خود در تاریخ جمهوری ترکیه برسد.

.

منبع: donya-e-eqtesad

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر