;
coinex

ممنوعیت استفاده از موبایل های هواوی و زد‌تی‌ای برای مقامات آمریکایی

ممنوعیت استفاده از موبایل های هواوی و زد‌تی‌ای برای مقامات آمریکایی اعلام شد. این قانون برای هر نوع دستگاهی است که اطلاعات کاربران را جمع‌آوری کند.

به گزارش تکراتو، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا دستور داده که مقامات این کشور اجازه استفاده از محصولات تولید شده توسط شرکت زد تی ای یا هواوی را ندارند.

بنابراین به دستور ترامپ هر دیوایسی که تا به امروز توسط دو کمپانی چینی ساخته شده، مشمول این ممنوعیت خواهند بود. همچنین اعلام شده که تمام کارمندان، کمپانی‌ها، آژانس‌ها و پیمانکاران باید موبایل فعلی خود را کنار گذاشته و دیوایسی دیگر تهیه کنند.

ممنوعیت استفاده از موبایل های هواوی

ممنوعیت استفاده از موبایل های هواوی و زدتی‌ای

این دستور پس از توافق زدتی‌ای با دپارتمان بازرگانی ایالات متحده اعلام شد. این تولیدکننده چینی بعد از پرداخت غرامتی بسیار سنگین، خودش را از مواجهه با قوانین سختگیرانه‌تر و یا ممنوعیت از فعالیت نجات داد. برخی از سیاستمداران آمریکایی نیز تا به امروز با این توافق مخالفت کرده‌اند و هنوز زدتی‌ای را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا می‌دانند.

ممنوعیت استفاده از موبایل های زد تی ای

البته هواوی و زدتی‌ای تنها مشمولان این قانون گذاری نیستند و بنابر لیست ارائه شده از سوی کاخ سفید، استفاده از سخت افزارهای ارتباطاتی و نظارتی شرکت هایی دیگر که اسامی آنها در ادامه می‌آید نیز ممنوع است:

  • Hytera Communication
  • Hangzhou Hikvision Digital Technology
  • Dahua Technology

.

منبع: GSM Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر