;
coinex

افزایش غلظت ذرات معلق در هوای سیستان تا ۱۰ برابر حد مجاز

غلظت ذرات معلق در هوای سیستان تا 10 برابر افزایش یافته است. وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها روز گذشته در سیستان باعث این افزایش غلظت شد.

به گزارش تکراتو، رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرده که غلظت ذرات معلق در هوای سیستان به دلیل افزایش وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها تا 10 برابر حد مجاز افزایش یافته است.


اختصاصی تکراتو/ هورالعظیم همچنان در آتش ؛ تغییرات آب و هوایی مشهودتر از هر زمان!


افزایش غلظت ذرات معلق در هوای سیستان

علی ملاشاهی در مورد افزایش غلظت ذرات معلق در هوای سیستان اظهار داشت که وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها روز گذشته در سیستان غلظت ذرات معلق در هوای منطقه را به 1523 میکروگرم بر مترمکعب رسانده است. به گفته وی حد مجاز و استاندارد ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است که این عدد بیش از 10 برابر حد مجاز است.

افزایش غلظت ذرات معلق در هوای سیستان

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در ادامه اعلام کرد که حداکثر سرعت وزش باد در ایستگاه فرودگاهی زابل  88 کیلومتر بر ساعت و شعاع دید افقی 4000 متر به ثبت رسیده که بهتر است رانندگان در منطقه سیستان در هنگام وقوع طوفان و کاهش دید با احتیاط رانندگی کنند.


بیشتر بخوانید: محیط زیست ایران در خطر نابودی کامل ؛ باید واقعیات را به مردم بگوییم!


ملاشاهی ادامه داد که براساس پیش بینی‌ها، وزش باد شدید و گرد و خاک در طول شب و صبح‌ها، تا روز شنبه ادامه دارد و ممکن است وزش باد در این ایام در نقاط مستعد افزایش بیشتری پیدا کند.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام نمود که در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و دلگان با حداکثر دمای 48 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر