;
coinex

ارائه‌ی یک قابلیت جدید برای اتصال موبایل به سمعک

گوگل برای اتصال موبایل به سمعک یک قابلیت جدید ارائه کرده است و اعلام نموده که این اتصال از طریق بلوتوث امکان پذیر است.

به گزارش تکراتو، در سراسر جهان حدود ۴۶۶ میلیون ناشنوا زندگی می‌کنند که به نظر می‌رسد تعداد آنها تا سال ۲۰۵۰ میلادی به ٩٠٠ میلیون نفر برسد. این افراد برای ارتباطات دارای مشکلاتی هستند اما اکنون با استفاده از این قابلیت جدید ارائه شده توسط گوگل افراد ناشنوا می‌توانند با دوستان خود در ارتباط باشند.

اتصال موبایل به سمعک با قابلیت جدید  گوگل

گوگل یک قابلیت جدید باز (open specification) ارائه کرده که صوت را به طور مستقیم از موبایل‌های اندروید به سمعک منتقل می‌کند. گوگل اعلام کرده که به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا با استفاده از ویژگی Bluetooth low energy  قابلیتی به نام Audio Streaming for Hearing Aids  فراهم کنند که به طور محلی از گوشی‌های اندروید پشتیانی ‌کند. برای این منظور گوگل با GN Hearing همکاری کرده است.

به گفته محققان این قابلیت که قرار استAsha  نامیده شود، تاثیر ناچیزی روی مصرف باتری دستگاه خواهد داشت و کاربران می‌توانند با استفاده از موبایل‌های خود سمعک را کنترل کنند، با دوستان خود در ارتباط باشند و به موسیقی گوش دهند.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر