;
coinex

آغاز طرح رجیستری تبلت بعد از تعیین تکلیف تخصیص ارز وارداتی

طرح رجیستری تبلت قرار است به زودی بعد از تعیین تکلیف تخصیص ارز وارداتی آغاز شود. سخنگوی طرح رجیستری تلفن همراه این خبر را اعلام کرد.

به گزارش تکراتو، طرح رجیستری تلفن همراه در کشور با موفقیت به پایان رسیده و تمامی برندهای تلفن همراه مشمول این طرح شدند. اکنون نوبت به طرح رجیستری تبلت و سایر تجهیزات سیم کارت خور است که قرار است به زودی آغاز شود.

حمیدرضا دهقانی نیا در این مورد اعلام کرد که کارهای فنی رجیستری تبلت انجام شده و بستر اجرای آن آماده است.

آغاز طرح رجیستری تبلت به زودی

حمیدرضا دهقانی‌نیا در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد مرحله دوم اجرای طرح رجیستری تلفن همراه و سایر تجهیزات سیم کارت‌خور به رجیستری تبلت اشاره کرد و اعلام نمود که هم اکنون کارهای فنی رجیستری تبلت آغاز شده و بستر آن نیز آماده است.

وی گفت که طرح رجیستری گوشی تلفن همراه با موفقیت به اتمام رسیده و اکنون هدف این است که تمامی تبلت‌های وارداتی به کشور که به سیم کارت مجهز هستند در سامانه ثبت و شناسایی شوند.

دهقانی‌نیا در ادامه در مورد زمان آغاز طرح رجیستری تبلت‌ها گفت که در صورتی که مشکل تامین ارز واردات و تکلیف ارزهای تخصیص داده شده به واردکنندگان گوشی موبایل مشخص شود، طرح رجیستری تبلت‌ها آغاز خواهد شد.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر