;
coinex

نگرانی ایلان ماسک نسبت به شرایط بد تسلا در آینده

ایلان ماسک نسبت به شرایط بد تسلا در آینده نگران است. وی در مصاحبه‌ای به اعلام جزئیاتی در مورد کارخانه‌های تسلا و شرایط خود پرداخت.

به گزارش تکراتو، ایلان ماسک اعلام کرده که سال جاری برای آنها بسیار طاقت فرسا بوده است. وی بیان نمود که در برخی مواقع در هفته 120 ساعت کار کرده تا از تولید مداوم تسلا مدل 3 اطمینان حاصل کند.

نگرانی ایلان ماسک از شرایط بد تسلا

ایلان ماسک قصد خصوصی سازی تسلا را داشته است. وی در این مورد اعلام کرد که قصد وی جدی است و در توهم به سر نمی‌برد. ایلان ماسک به طور کاملاً جدی قصد خود را بیان کرد. وی ادامه داد که تسلا به دنبال استخدام شریل سندبِرگ برای سمت قائم مقام بوده است که البته وی اکنون سمت مدیر عملیات فیسبوک را در اختیار دارد.

ایلان ماسک در ماه‌های اخیر با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده است. براساس گزارش‌هایی و آنگونه که اعضای هیئت مدیره تسلا اعلام کرده‌اند، ایلان گاهاً داروهای تفریحی مصرف می‌کرده و رفتارهایی عجیب نیز داشته است.

نگرانی ایلان ماسک نسبت به شرایط بد تسلا

مدت‌ها است تسلا به دنبال یک شخص دوم است که بتواند در کارها به ایلان ماسک کمک کند و از میزان فشار کاری او بکاهد که البته ماسک تلاش فعلی تسلا برای یافتن فردی برای این پست را کتمان می‌کند.

ماسک همچنان قصد دارد به نقش خود به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره تسلا ادامه دهد و در کنار آن به فعالیت در شرکت‌های بورینگ کمپانی و اسپیس اکس نیز پردازد. او در این باره می‌گوید:

اگر فردی را سراغ دارید که می تواند کار بهتری انجام دهد او را به من معرفی کنید.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر