;
coinex

عرضه‌ یک نمایشگر قدرتمند برای بازی توسط شرکت DELL

شرکت دل یک نمایشگر قدرتمند برای بازی به علاقه‌مندان گیم عرضه کرده است. این نمایشگر دارای نرخ تازه سازی بالا و وضوح منحصر به فردی است.

به گزارش تکراتو، شرکت DELL نوعی نمایشگر مافوق تخت تازه عرضه کرده که می‌تواند نظر علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای را به راحتی به خود جلب کند. این نمایشگر قدرتمند برای بازی ، از سرعت و وضوح بی سابقه‌ای برخوردار است.

عرضه یک نمایشگر قدرتمند برای بازی

در این نمایشگر مخصوص گیم که جدیدا عرضه شده است، نرخ تازه سازی تصویری بسیار بالا و معادل ۱۵۵ هرتز است. این نمایشگر همچنین وضوح و دقت بصری ۱۴۴۰ پیکسل نیز دارد و در دو مدل ۲۴ و ۲۷ اینچ تولید شده است. در ساخت این نمایشگر قدرتمند مخصوص بازی از فناوری فری سینک که از جمله مزایای نمایشگرهای جدید دل است، استفاده شده است.

ویژگی‌های مدل 27 اینچی

مدل ۲۷ اینچی این نمایشگر ۲۷۱۹DGF  نام دارد که از یک شاسی بلند و حرفه‌ای برخوردار است. قاب دور این مدل نیز بسیار باریک است و باعث شده که زیبایی آن بیشتر شود. دقت این مدل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

زاویه دید ۱۷۰ درجه مشاهده دقیق تصاویر را حتی از کناره‌ها ممکن کرده است. پنج پورت یو اس بی و یک پورت شارژ USB BC ۱.۲ و در نهایت سه پورت USB ۳.۰ برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است. قیمت این مدل ۵۵۰ دلار است.

ویژگی‌های مدل 24 اینچی

مدل ۲۴ اینچی ۲۴۱۹HGF  نام دارد. دقت این مدل ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی آن ۱۴۴ هرتز است. این مدل دارای دو پورت HDMI ۱.۴، DisplayPort ۱.۲ و سه پورت USB ۳.۰ است. قیمت این نمایشگر ۳۲۰ دلار اعلام شده است.

.

منبع: digitaltrends

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر