;
coinex

گوگل به صورت مخفیانه کاربران را ردیابی می‌کند

افشای ردیابی کاربران توسط گوگل آن هم به صورت مخفیانه برای این کمپانی دردسر ساز شد. با جی پی اس خاموش هم موقعیت مکانی شما فاش می‌شود.

به گزارش تکراتو، ردیابی کاربران توسط گوگل به صورت مخفیانه باعث شده تا یکی از کاربران خدمات گوگل از این کمپانی شکایت کند. این فرد دادخواستی را علیه گوگل تقدیم دادگاه کرده است.

ردیابی کاربران توسط گوگل به صورت مخفیانه

پیش از این اخباری در مورد رویه‌های غیرقانونی گوگل برای جمع آوری اطلاعات از کاربران به هر نحو ممکن منتشر شد. ناپلئون پاتاکسیل کاربر گوگل در واکنش به این افشاگری تصمیم گرفت با حضور در دادگاه موضوع را پیگیری نماید.

گفته شده که این جاسوسی مخفیانه از کاربران گوشی‌های اندروید و IOS هم صورت گرفته است. با وجود اینکه این موضوع باعث فشارهایی به گوگل شده است، اما آنها هنوز در این مورد واکنش نشان نداده و چیزی نگفته‌اند.

این فرد شاکی اعلام کرده که قصد دارد به نفع تمامی کاربران گوگل در ایالات متحده اقامه دعوا کند. البته هنوز قاضی رسیدگی کننده به این پرونده در مورد چنین موضوعی تصمیم نگرفته است. در صورت تایید این مساله و افزایش تعداد شاکیان، گوگل باید جریمه سنگینی پرداخت کند.

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر