;
coinex

اولویت بندی پیام های دایرکت در توییتر؛ فیلتری برای دسته بندی پیام

توییتر به اولویت بندی پیام های دایرکت می‌پردازد. با استفاده از این قابلیت جدید می‌توان پیام‌های دایرکت را با استفاده از فیلتر دسته بندی نمود.

به گزارش تکراتو، نگران پیام‌های زیادی که در دایرکت توییتر خود دارید، زیرا با استفاده از قابلیت جدیدی که به  این شبکه اجتماعی اضافه شده است، می‌توان پیام‌های دایرکت را دسته‌بندی نمود.

اولویت بندی پیام های دایرکت در توییتر

پیام‌های دایرکت توییتر به دو شکل در اختیار کاربران قرار می‌گیرند:

  • اینباکس
  • درخواست

اگر کاربری از دنبال کنندگان پیامی دریافت کند، در اینباکس قرار می‌گیرد اما اگر فرد ارسال‌کننده‌ی پیام ناشناس باشد، پیام به شکل درخواست دریافت می‌شود. پس ابتدا باید درخواست قبول شود تا پیام دیده شود.

در این راستا توییتر اعلام کرده که از این پس در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید این سرویس درخواست‌های گفتگویی که به عقیده توییتر از اهمیت کمتری برخوردار هستند به طور خودکار از چشم کاربر پنهان خواهند شد.

از طریق این فیلتر هنگام دریافت کردن این پیام‌ها نوتیفیکیشنی ارسال نمی‌شود و پیام هم در بخش Requests  قابل دیدن نیست. توییتر اعلام کرده که با استفاده از قابلیت اولویت بندی پیام های دایرکت ، مدیریت پیام‌ها در بخش Requests برای کاربرانی که تعداد زیادی فالوئر دارند، آسان می‌شود.

لازم به ذکر است که امکان غیر فعال کردن این فیلتر از طریق تنظیمات توییتر وجود دارد.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر