;
coinex

فیسبوک از سرقت اطلاعات خصوصی کاربران در این شبکه اجتماعی جلوگیری می‌کند

فیس بوک برای جلوگیری از سرقت اطلاعات خصوصی کاربران و وقوع یک رسوایی دوباره در این شبکه اجتماعی، برنامه‌هایی تازه دارد.

به گزارش تکراتو، پس از رسوایی سرقت اطلاعات خصوصی کاربران فیس بوک با استفاده از برنامه کمبریج آنالیتیکا و اپ مربوط به آن در این شبکه اجتماعی، فیس بوک از اجرای برنامه‌هایی مشابه جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از سرقت اطلاعات خصوصی کاربران در فیس بوک

فیس بوک اعلام کرده که بیش از ۴۰۰ برنامه و اپلیکیشن را که کارکرد و عملکردی مشابه با اپلیکیشن کمبریج آنالیتیکا داشته‌اند، از این شبکه اجتماعی حذف کرده است. هدف فیسبوک جلوگیری از سرقت اطلاعات خصوصی کاربران است.

فیس بوک همچنین در این مورد بیانیه‌ای صادر نموده است:

از زمان آغاز تحقیقات ما در ماه مارس، در مورد هزاران اپلیکیشن بررسی‌هایی انجام شده است و بیش از ۴۰۰ برنامه به علت نگرانی در مورد نحوه به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران توسط توسعه دهندگان تعلیق شده‌اند.

یکی از اولین اپلیکیشن‌ها که توسط فیس بوک مسدود شده، مای پرسونالیتی است. آنها علت این مسدودیت را عدم همکاری توسعه دهنده این برنامه در جریان تحقیقات فیس بوک اعلام کرده‌اند. آنگونه که گفته شده تعداد کاربرانی که از طریق این اپلیکیشن اطلاعات خصوصی خود را به اشتراک گذاشته‌اند بیش از ۴ میلیون نفر هستند.

فیس بوک تمام تلاش خود برای افزایش امنیت در این شبکه اجتماعی را به کار گرفته است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر