;
coinex

قابلیت گروه های دانشجویی در اینستاگرام آزمایش می‌شود

قابلیت گروه های دانشجویی یک ویژگی جدید است که اینستاگرام در حال آزمایش آن است. این شبکه اجتماعی با این قابلیت دانشجویان را دور هم جمع می‌کند.

به گزارش تکراتو، فیسبوک در تلاش است تا کاربران اینستاگرام را نیز به تعامل و گفتگوهای مفید تشویق کند. این امر باعث شده تا به فکر تست قابلیتی جدید باشد تا بتواند دانشجویان مشغول به تحصیل در یک دانشگاه و ورودی یک سال را گرد هم آورد.

قابلیت گروه های دانشجویی در اینستاگرام

اینستاگرام بر اساس فالورهای کاربران، ارتباطات آنها و پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارند از آنان برای پیوستن به گروه‌هایی خاص دعوت می‌کند. اگر کاربر به دعوت پاسخ مثبت دهد، در مرحله بعد باید دانشگاه و سال فارغ التحصیلی را از میان مجموعه‌ای از گزینه‌های پیش فرض وارد نماید.

در ادامه لیستی مرتب شده بر اساس کلاس‌های اعضا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و امکان پیدا کردن ورودی‌های همان سال فراهم می‌شود. کاربر در این بخش می‌تواند استوری‌های عمومی اعضای لیست را مشاهده کرده یا برای آنها پیام خصوصی ارسال کند.

این قابلیت فعلا در فاز آزمایشی قرار دارد.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر