;
coinex

نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey را ببینید؛ جهانی بزرگ و ویژگی‌هایی جدید

بازی جدید یوبی‌سافت یعنی اساسین کرید اودیسه (Assassin’s Creed Odyssey) قرار است ماه اکتبر منتشر شود. طرفداران منتظر ویژگی‌های جدیدی‌ هستند که این بازی نقش آفرینی را نسبت به قسمت‌های قبلی این سری، یک قدم جلوتر می‌برد، اما اکنون گیمرها می‌توانند نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey را مشاهده کنند.

انتخاب دیالوگ‌ها، استخدام جنگجو و قابلیت‌های جدید مبارزه، ویژگی‌های جدید این بازی به شمار می‌روند. همچنین مبارزات تنها منحصر به خشکی نیست. از آنجایی که قسمت بزرگی از نقشه پوشیده از آب است، گیمرها باید انتظار نبردهای دریایی را نیز داشته باشند.

یوبیسافت در رویداد گیمزکام 2018 نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey را به نمایش گذاشت. در نقشه‌ای که در زیر مشاهده می‌کنید، سرزمین‌های زیادی دیده می‌شود که داستان بیش از 30 ساعته بازی در آن جریان دارد. در این جزایر، تعداد بیشماری دوست و دشمن وجود دارد و برای اولین بار، بازیکنان می‌توانند با انتخاب دیالوگ‌ها بر نتیجه بازی اثر بگذارند. گفته می‌شود اندازه نقشه Odyssey حدود 130 کیلومتر مربع است، یعنی 62 درصد بزرگتر از Origins. با این حال، مناطق وسیعی از آب پوشیده شده است.

برای مشاهده نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey در سایز بزرگ، بر روی آن کلیک کنید:

نقشه اساسینز کرید اودیسه

ما در نسخه دمو گیمزکام، به جزیره Lesbos رفتیم و نبرد سنگینی با Medusa داشتیم. این نقاط مکان‌هایی هستند که ورود به آن‌ها دارای موانعی است. این ضرورتا به این معنی نیست که گیمرها از ورود به آن‌ها منع شده‌اند، بلکه دشمنان نبرد سختی را در آنجا تدارک دیده‌اند. در نقشه بالا، به نظر می‌رسد که هر جزیره به سطح 48 ارتقا پیدا کرده است (به غیر از چند مورد مانند Lesbos) که به 50 رسیده‌اند. این جزیره در قسمت شمال شرقی جزایر یونانی قرار دارد که بازیکنان، سخت‌ترین نبردها را در آنجا تجربه خواهند کرد.

بازیکنانی که تمام قسمت‌های Odyssey و داستان اصلی را به پایان برسانند، می‌توانند مد New Game Plus را بازی کنند. این حالت بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا گیم را از ابتدا بازی کنند؛ در عین حال که سطح، تجهیزات و هر آنچه پیش‌تر داشته‌اند را نیز با خود به همراه دارند.

بازی اساسین کرید اودیسه در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر) برای PC، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بازی بسیار خوب و جالبیه و همین طور نقشه ایی که دردسترس قرار داده اید

    پاسخ