;
coinex

آغاز چهارمین دوره لیگ بازی های کامپیوتری از امروز

چهارمین دوره لیگ بازی های کامپیوتری از صبح امروز 6 شهریور ماه آغاز شد. این دوره از بازی‌ها نیز با حضور صدها علاقه‌مند به این حوزه آغاز شد.

به گزارش تکراتو، آنگونه که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرده در این دوره از لیگ هیچ محدودیت سنی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده و بانوان نیز امکان شرکت در تمام رشته‌ها را داشته‌اند.

چهارمین دوره لیگ بازی های کامپیوتری

چهارمین دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در رشته‌های  FIFA18، PES 2018، Clash Royal، کوئیز آو کینگز و پسرخوانده برگزار شده و در روزهای آینده هزاران نفر در این رشته‌ها به رقابت خواهند پرداخت. در ادامه قهرمان هر کدام از این رشته‌ها نیز مشخص خواهد شد.

علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی می‌توانند با حضور در محل برگزاری چهارمین دوره لیگ بازی های کامپیوتری ، تمام مسابقات را از نزدیک دنبال کنند و از سرگرمی‌های جانبی در نظر گرفته شده برای این رویداد استفاده کنند. سال گذشته نزدیک به ۷۰۰۰ نفر در این لیگ شرکت کردند که تعداد شرکت‌کنندگان در چهارمین دوره از مسابقات افزایش قابل توجهی داشته است.

این دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای از امروز تا شانزدهم شهریور ماه و از ساعت ۹ الی ۲۲ در برج میلاد تهران ادامه خواهد داشت.

.

منبع: peivast

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر