;
coinex

رونمایی از سریع ترین کارت حافظه دنیا توسط کمپانی سونی

سریع ترین کارت حافظه دنیا رونمایی شد. سونی که خود تولید کننده تجهیزات الکترونیکی است، از سخت ترین کارت‌های حافظه جهان رونمایی کرده است.

به گزارش تکراتو، این کارت‌های جدید که در مقابل افتادن و خم شدن مقاوم هستند توسط شرکت سونی ارائه شده‌اند. این کارت‌ها سریع‌ترین و سخت‌جان‌ترین کارت‌های SD هستند.

ویژگی‌های سریع ترین کارت حافظه جهان

کارت‌های حافظه  UHS-II SDساختاری یک تکه و یکپارچه دارند و طوری ساخته شده‌اند که در مقابل خم شدن، افتادن، آب و گرد و غبار مقاوم باشند. این کارت حافظه می‌تواند ۱۸۰ نیوتن نیرو را تحمل کند و آنگونه که سونی ادعا کرده ۱۸ برابر قدرتمندتر از کارت‌های استاندارد ۱۰ نیوتنی هستند. همچنین کارت‌های جدید از موادی با درجه سختی بالا ساخته شده‌اند تا خم نشوند و نسبت به افتادن از ارتفاع ۵ متری نیز مقاوم باشند.

رونمایی از سریع ترین کارت حافظه دنیا

این کارت‌ها دارای گواهینامه‌های  IPX8 و  IPX6 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز هستند. سریع ترین کارت حافظه ، سریعترین سرعت خوانش را(300MB/s)  دارد و اطلاعات سنگین مانند فایل‌های ویدئو و عکس را می‌توان از طریق آن با سرعت بالا انتقال داد.

این کارت‌های حافظه به سریSF-G Tough  تعلق دارند و قرار است اکتبر به بازار عرضه شوند. گنجایش سریع ترین کارت حافظه دنیا ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت اعلام شده است.

.

منبع: newatlas

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر