;
coinex

توییتر به کاربران پیشنهاد آنفالو کردن بعضی حساب‌ها را می‌دهد

شبکه اجتماعی توییتر مشغول آزمایش کردن یک قابلیت جدید است که فهرستی از افراد را برای آنفالو کردن به کاربران این شبکه پیشنهاد می‌دهد.

به گزارش تکراتو، آنگونه که گفته شده آزمایش این قابلیت جدید توییتر چند روز طول کشیده ولی بازخوردهای خوبی نداشته است.

یکی از مقامات توییتر در مورد قابلیت آنفالو کردن اعلام کرد:

ما می‌دانیم که مردم در توییتر یک تایملاین مناسب می‌خواهند. یک روش برای رسیدن به چنین تایملاینی این است که افرادی که معمولا با آن‌ها سر و کار ندارید را آنفالو کنید. بنابراین ما یک آزمایش بسیار کوچک انجام دادیم تا به واسطه آن حساب‌های کاربری که مردم با آن‌ها درگیر نبودند را برای آنفالو کردن به آن‌ها پیشنهاد کنیم.

آزمایش این قابلیت مسئله‌ی جنجال برانگیزی نیست، اما می‌تواند برای توییتر مشکلات زیادی ایجاد کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و راست گرایان محافظه کار این کشور معتقدند که توییتر حامی لیبرال‌هاست است و از روش‌های مختلفی مثل مسدود کردن حساب‌های کاربری، گرفتن نشان تأیید حساب کاربری یا حتی کاستن از اولویت نمایش توییت‌های راست گرایان به صورت الگوریتمی، در حق آن‌ها بی عدالتی می‌کند.

ترامپ همچنان مشغول حمله به کمپانی‌های تکنولوژی است. وی روز گذشته مدعی شد که گوگل اخبار مثبت مرتبط با او را از نتایج خود حذف می‌کند. وی همچنین به فیسبوک و توییتر هم هشدار داد که در این ورطه نیفتند چرا که در این صورت دولت آمریکا به این اقدامات واکنش نشان خواهد داد.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر