;
coinex

افزایش قابلیت های گوگل اسیستنت ؛ اطلاع از قفل‌بودنِ درب یا ورود افراد به خانه

قابلیت های گوگل اسیستنت روز به روز در حال افزایش است. این دستیار هوشمند قادر است از این پس اطلاعات امنیتی بیشتری را ارائه کند.

به گزارش تکراتو، به دستیار گوگل اسیستنت قابلیت‌های  جدیدی اضافه شده است. کاربران با استفاده از این ویژگی‌های جدید، از این پس از قفل‌بودنِ درب خانه یا ورود افراد به داخل خانه مطلع خواهند شد.

افزایش قابلیت های گوگل اسیستنت

آنگونه که گوگل گفته است، دستیار صوتی این شرکت و بلندگوی‌های هوشمند گوگل هوم از این پس قادر خواهند بود تا از قفل‌بودنِ درب خانه مطلع شوند.

به‌لطف پشتیبانی دستیار گوگل از سیستم‌های حفاظتی هوشمند، اکنون گوگل اسیستنت قادر است از طریق تعامل با سیستم‌های توسعه‌یافته توسط شرکت‌هایی نظیر آگوست اسمارت لاک، اشلاگ سنس اسمارت دِدبولت، سِسِمی لاک و نِست ایکس یِل لاک، از چنین چیزی اطلاع کسب کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از دستیار هوشمند گوگل، وضعیت هر قفل را بررسی و از راه دور اقدام به قفل یا بازکردنِ یک درب کنند. در این راه شما می‌توانید با بیان عبارتHey Google, I’m leaving  به‌صورت خودکار درهای منزل یا محیط کار خود را قفل کنید. همچنین با ترک محیط، نور و سیستم برقی نیز خاموش خواهند شد.

افزون بر این، کاربران می‌توانند به برخی دیگر از دوستان یا اعضای خانواده‌ خود نیز دسترسی به قفل‌های خانه را بدهند؛ با این حال با ورود هر یک از این افراد به محیط خانه، شما از طریق اعلانیه متوجه این موضوع خواهید شد.

گوگل برای پیاده‌سازی ویژگی‌های هوشمند در Google Assistant  با شرکت‌هایی مانند نِست کم و آرلو همکاری کرده‌ است. بر این اساس، افراد می‌توانند با درخواست از دستیار گوگل دوربین موردنظرشان را کنترل کنند و از وضعیت مطلع شوند. علاوه بر این امکان انتقال تصویر دوربین‌ به صفحه‌ی تلویزیون از طریق کروم‌کست نیز وجود دارد.

باتوجه به این موضوع که دوربین‌های هوشمند نِست از بلندگو بهره می‌برند، شما می‌توانید از آن‌ها برای با خبرکردنِ پلیس در مواقع حیاتی استفاده کنید.

سیستم‌های هوشمند روز به روز در حال بهبود هستند و هر روز شاهد افزایش قابلیت‌های این سیستم‌ها و راحتی زندگی هستیم.

.

منبع:  phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر