;
coinex

حذف اپلیکیشن فیس بوک توسط یک چهارم از آمریکایی‌ها

براساس گزارش‌های موجود، یک چهارم از آمریکایی‌ها نسبت به حذف اپلیکیشن فیس بوک و تغییر حریم شخصی‌ خود اقدام کرده‌اند.

به گزارش تکراتو، اندیشکده‌ی آمریکایی مرکز پژوهش‌های پیو به‌تازگی نتایج بررسی خود از عادات مصرف فیسبوک در ایالات متحده را منتشر کرده است. براساس آمار منتشر شده، در ۱۲ ماه گذشته ۲۶ درصد از کاربران، اپلیکیشن فیسبوک را از روی گوشی خود حذف کرده‌اند. همچنین 54 درصد نیز، تنظیمات حریم شخصی خود را تغییر داده‌اند.

حذف اپلیکیشن فیس بوک توسط کابران آمریکایی

مرکز پژوهش‌های پیو بررسی خود را بین تاریخ‌ ۲۹ می (۸ خرداد) و ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) از بین نزدیک به ۵ هزار پاسخ‌دهنده انجام داده است. ۴۲ درصد اعلام کردند که معمولا فیس بوک را چندین هفته یک بار بررسی می‌کنند. همچنین یک دهم کاربران آمریکایی نیز تمام داده‌های شخصی جمع‌آوری‌شده توسط فیسبوک را دانلود کردند.

در این بین تمایلات گروه‌های سنی مختلف را نباید نادیده گرفت. نسل جوان‌تر تمایل به هوشیاری بیشتری نسبت به حضور آنلاین خود دارند. در واقع دو سوم پاسخ‌دهندگان از بین سنین ۱۸ تا ۲۹ سال، تنظیمات حریم شخصی خود را تغییر داده و نزدیک به نیمی اقدام به حذف اپلیکیشن فیس بوک کرده‌اند.

از بین کاربران بالای ۶۵ سال تنها یک سوم، تنظیمات حریم شخصی خود را تغییر و اندکی بیش از ۱۰ درصد از آن‌ها نیز اقدام به حذف اپلیکیشن فیسبوک کردند. آنگونه که در گزارش‌ها اعلام شده، فیس بوک در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ در آمریکا و کانادا صاحب همان تعداد کاربر روزانه‌ی فعال در سه‌ماهه‌ی پیش از آن یعنی ۱۸۵ میلیون نفر بود.

نکته آخر اینکه ممکن است حذف اپلیکیشن فیس بوک به‌معنی خاموش کردن کامل این شبکه‌ی اجتماعی نباشد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  GSMARENA

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر