;
coinex

پراید در سوریه با قیمت 135 میلیون تومان عرضه شد!

قیمت پراید در سوریه غافلگیرکننده‌تر از ایران است. شرکت سایپا خودروهای خود از جمله پراید را در بازار سوریه با قیمت‌ ۱۳۵ میلیون تومان عرضه کرده است.

به گزارش تکراتو، در نمایشگاه بین‌المللی دمشق که هم اکنون با حضور بیش از 40 کشور در پایتخت سوریه در حال برگزاری است، چند شرکت ایرانی از جمله شرکت خودروسازی سایپا هم حضور دارند.

خودروی پراید که در ایران با قیمتی حدود 40 میلیون تومان عرضه می‌شود، در بازار سوریه با قیمتی حدود 135 میلیون تومان عرضه شده است. قیمتی باورنکردنی و غافلگیرکننده!

قیمت 135 میلیون تومانی پراید در سوریه

قیمت هر دستگاه پراید در سوریه در این نمایشگاه 4 میلیون و 440 هزار لیر سوریه اعلام شده که با نرخ ارز دولتی (82 ریال در برابر هر لیر) حدود 36 میلیون تومان می‌شود، اما با نرخ آزاد، لیر 115 تا 135 میلیون تومان محاسبه می‌شود.

پراید در سوریه با قیمت 135 میلیون تومان

در بازار سوریه خودروی صفر کیلومتر شرکت ایتالیایی فیات با مدلی نزدیک به مدل سینا 14 هزار دلار قیمت دارد که فقط حدود چهار هزار دلار از قیمت تیبا در این نمایشگاه کمتر بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با این قیمت کسی پراید را در سوریه نمی خرد و فروش ان در نمایندگی های سایپا در سوریه 135 میلون ریال با ارز ازاد(ویرانگر و خانمان سوز) می باشد اگر واقعا(بابت درج این خبر) سایپا به شما رانت و یا رشوه نداده این نظر را در تکراتو می بینیم

    پاسخ

    با توجه به نشر گسترده این خبر، به نظر می‌رسد که سایپا به نوعی قصد منت گذاشتن بر مشتریان داخلی را دارد!

    پاسخ