coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آیفون Xr به صورت رسمی معرفی شد: مقرون به صرفه‌ترین آیفون 10

اپل مراسم رونمایی محصولات خود را به معرفی عضو جدید و مقرون به صرفه خانواده‌ی آیفون 10 یعنی  آیفون Xr یا همان آیفون 10 آر به پایان برد در ادامه با تکراتو همراه باشید تا بیشتر با این دستگاه آشنا شوید.

این عضو جدید خانواده آیفون 10 در رنگ‌های متنوع‌تری عرضه خواهد شد و همچنین بدنه‌ی آلومینیومی و شیشه‌ای و سبک‌تری دارد. ظاهر آیفون Xr بسیار شبیه به آیفون 10 اس بوده و نمایشگر تمام صفحه و بریدگی ناچ آن کاملا مشابه پرچمداران 2018 اپل است البته با کمی حاشیه نامحسوس بیشتر زیرا نمایشگر این دستگاه از نوع LCD است اما به گفته اپل این صفحه نمایش پیشرفته‌ترین نمایشگر LCD موبایل در جهان به شمار می‌رود.

خرید بلیط هواپیما

سیستم تشخیص چهره فیس آی دی و چیپست پیشرفته‌ 7 نانومتری A12 بایونیک در این محصول اپل نیز به کار گرفته شده‌اند و بدنه‌ی این دستگاه از آلومینوم درجه فضایی 7000 و شیشه ساخته شده است. آیفون Xr در شش رنگ: سفید، مشکی، آبی، زرد، مرجانی و قرمز عرضه خواهد شد. این محصول همچنین دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 است.

نمایشگر پیشرفته LCD تمام صفحه‌ی این آیفون مقرون به صرفه رتینای مایع نام گرفته و این صفحه نمایش 6.1 اینچی 1792x 828 پیکسل در هر اینچ رزولوشن دارد. توجه داشته باشید که نمایشگر این دستگاه از آیفون 8 پلاس نیز بزرگ‌تر است.

سیستم تاچ سه بعدی نیز از آیفون Xr حذف و با تاچ لزرشی جایگزین شده است و از این طریق شما می‌توانید دوربین دستگاه را از صفحه قفل فعال کنید.

دوربین این آیفون جدید نیز از یک دوربین تکی 12 مگاپیکسلی دقیقا مشابه دوربین اصلی آیفون 10 اس و 10 اس مکس ساخته شده که البته با کمک هوش مصنوعی قدرتمند پردازنده‌ی آن از عکاسی پرتره یا همان افکت بوکه نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین دقیقا مشابه پرچمداران 2018 اپل پس از عکاسی نیز می‌توانید میزان تاری عمق تصویر را در عکس‌ها تغییر دهید. ضمنا باتری آیفون Xr در مقایسه با آیفون 8 پلاس 1 ساعت و 30 دقیقه عمر بیشتری را به کاربران ارائه می‌کند.

قیمت مدل پایه این محصول با حافظه داخلی 64 گیگابایت 750 دلار خواهد بود و نسخه‌های 128 و 256 گیگاباتی آن گران قیمت‌تر هستند. اکنون نوبت شماست آیا این آیفون جدید حقیقتا مقرون به صرفه‌تر بوده و جذابیت آیفون 10 اس و 10 مکس را دارد یا خیر؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر