;
coinex

ساعت هوشمند جدید اپل واچ 4 رسما معرفی شد

در مراسم رونمایی محصولات اپل ساعت هوشمند جدید اپل واچ 4 رسما رونمایی شد در ادامه با تکراتو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این محصول جذاب اپل را در اختیار شما بگذاریم.

اپل واچ 4 در بخش‌های ارتباطی و کنترل سلامتی کاملا پیشرفت داشته و از لحاظ طراحی ظاهری نیز کاملا جذاب‌تر شده است. نمایشگر تمام صفحه‌ی این ساعت 30 درصد بزرگ‌تر شده و در عین حال قطر این محصول نیز کاهش یافته، همچنین در بخش نرم افزار نیز به لطف نمایشگر بزرگتر تغییرات چشمگیری نیز در این زمینه رخ داده است. امکان افزودن برنامه‌های دلخواه به گوشه‌های نمایشگر و همچنین اطلاعات گرافیکی بیشتر در برنامه‌های سلامتی یکی از این تغییرات جدید بوده و صفحه‌ی ساعت این محصول نیز با اضافه شدن افکت‌هایی نظیر آتش اکنون جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

پشت این ساعت جذاب با از جنس شیشه یاقوت ساخته شده تا سیگنال‌های مخابراتی را بهتر منتقل کند و همیشه بتوانید به خوبی با آن تماس برقرار کنید و همچنین میکروفون و اسپیکر این ساعت هوشمند نیز ارتقاء یافته‌اند تا تجربه‌ی ارتباطی این ساعت کاملا بهبود پیدا کرده باشد. پیچ کناری ساعت اپل واچ نیز اکنون به واکنش لزرش مجهز شده تا استفاده از این پیچ سخت افزاری جذاب‌تر باشد.

ساعت هوشمند اپل واچ به صورت هوشمند به وسیله‌ی سنسورهای حرکت سنج و سرعت‌ سنج پیشرفته‌تر امکان تشخیص خودکار افتادن کاربر از بلندی را دارد و کاربر می‌تواند به راحتی با اورژانس تماس بگیرد. سنسور تشخیص ضربان قلب نیز ارتقاء یافته و به صورت دائمی ضربان قلب کاربران را مانیتور می‌کند و در صورت تشخیص ناهنجاری در ریتم قلبی به کاربر هشدار می‌دهد. این سنسور همچنین به یک الکترود مخصوص ثبت نوار قلب نیز مجهز شده تا اولین محصولی باشد که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی و دقیقا همانند یک دستگاه ثبت نوار قلب، نمودار الکتروکاردیوگرام قلب خود را ثبت کرده و برای بررسی در حالت‌های مختلف آن را برای پزشک خود ارسال کنید. این ویژگی تاییدیه FDA یا همان سازمان غذا و دارو آمریکا را نیز دریافت کرده است و باید گفت که این امکان حقیقتا حیرت‌انگیز است.

در بخش سخت افزار نیز ساعت هوشمند جدید اپل واچ 4 نیز پشرفت کرده و سرعت پردازنده‌ی این ساعت به گفته‌ی اپل دو برابر شده و همچنین عمر باتری این ساعت نیز به کاملا افزایش یافته و تمام روز پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود. تمام بندهای مدل‌های پیشین این ساعت همچنان بر روی این محصول نیز قابل استفاده بود و همچنین یک رنگ جدید فلزی جذاب‌تر طلایی نیز برای اپل واچ 4 در نظر گرفته شده است.

قیمت اپل واچ 4 با پشتبانی از شبکه LTE و سیم کارت 499 دلار و نسخه بدون سیم کارت این ساعت هوشمند جذاب 399 دلار خواهد بود.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر