;
coinex

اولین گوشی هوشمند 5G هواوی سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

اولین گوشی هوشمند 5G هواوی قرار است در سال 2019 به بازار عرضه شود. 5G بزرگترین اتفاق در حوزه‌ی اینترنت و شبکه‌ی موبایل خواهد

به گزارش تکراتو، برند آنر که یکی از زیرمجموعه‌های مهم هواوی است و به تولید گوشی‌های هوشمند می‌پردازد، در زمینه تولید گوشی هوشمند 5G فعالیت دارد. جرج ژائو، مدیر بخش آنر در گفتگویی که در کنفرانس جهانی INS 2018 انجام داده، به‌صورت رسمی اعلام کرده که آن‌ها در سال ۲۰۱۹ میلادی،‌ نخستین گوشی هوشمند خود با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G‌ را به‌بازار عرضه خواهند کرد.

عرضه گوشی هوشمند 5G هواوی

جورج ژائو هیچ‌گونه اطلاعات اضافی درباره‌ی این محصول ارائه نکرد و احتمال می‌رود که این دستگاه فعلاً در فاز ابتدایی طراحی قرار داشته باشد.

بدون شک5G  بزرگترین اتفاق در حوزه‌ی اینترنت و شبکه‌ی موبایل خواهد بود و این روزها نیز توانسته سروصدای زیادی را به‌پا کند. بسیاری از تولیدکننده‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند قصد دارند در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ نخستین گوشی‌های خود با پشتیبانی از این شبکه‌ را به بازار عرضه کنند.

یکی از اهداف بنیادینِ فناوری 5G، سرعتِ اینترنت و پهنای باندِ بیشتر است؛ همچنین این فناوری اتصال همزمان چندین دستگاه به شبکه را بدون افت سرعت به ارمغان می‌آورد. تاکنون فقط کوالکام توانسته توسعه‌ی مودم‌های 5G را تکمیل کند. با این اوصاف، ساختِ‌ این مودم‌ها توسط شرکت‌هایی چون آرم و اینتل نیز طولی نخواهد کشید.

به نظر می‌رسد که برند Honor در ساخته‌ی جدید خود از مودمِ آرم استفاده کند؛ همچنین ممکن است به‌جای پردازنده‌ی اختصاصی کرین، این‌بار شاهد به‌کارگیری پردازنده‌ی اسنپدراگون در محصول جدید آنر باشیم.

سامسونگ و ال‌جی نیز از دیگر تولیدکننده‌های بزرگی هستند که برای استفاده از فناوری5G  در گوشی‌های آینده‌ی خود در تلاشند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  ANDROIDHEADLINES

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر