;
coinex

آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس به صورت رسمی معرفی شدند

پرچمداران جدید سال 2018 اپل یعنی آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس لحظاتی قبل در مراسم رونمایی اپل معرفی شدند. در ادامه اطلاعات کامل این محصولات جذاب را به شما خواهیم گفت بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

آیفون 10 اس گوشی هوشمند پرچمدار جدید اپل معرفی شد که علاوه بر ویژگی‌های جذاب پرچمدار 2017 این کمپانی اکنون ارتقاء یافته است. ظاهر آیفون 10 اس با نمایشگر 5.8 اینچی اولد بسیار شبیه به نسخه پیشین این محصول است و اما یک پرچمدار بزرگ‌تر نیز اکنون معرفی شده که بزرگ‌ترین آیفون تاریخ بوده و به یک نمایشگر 6.5 اینچی اولد مجهز شده، این پرچمدار بزرگ اپل آیفون 10 اس مکس نام دارد. این دو محصول علاوه بر دو رنگ نقره‌ای و خاکستری قبلی با یک رنگ طلایی جدید به بازار عرضه خواهند شد. نمایشگرها و بخش‌های شیشه‌ای پرچمداران جدید اپل بنا بر ادعای این کمپانی از مقاوم‌ترین شیشه‌ در میان گوشی‌های هوشمند ساخته شده‌اند. اسپیکرهای استریو آیفون‌ 10 اس و 10 اس مکس نیز ارتقاء یافته و اکنون صدای جذاب‌تر و بلندتری را به کاربران ارائه می‌دهند.

قلب تپنده‌ی این محصول نیز اولین چیپست 7 نانومتری موبایل جهان با نام A12 بایونیک است. این چیپست  به 6 هسته‌ی پردازشی و 4 هسته‌ی پردازش گرافیکی در کنار موتور پیشرفته‌ی هوش مصنوعی 8 هسته‌ای مجهز شده تا این چیپست را به قدرتمندترین پردازنده‌ی موبایل جهان تبدیل شود.

چیپست A12 بایونیک در کنار iOS 12 سرعت باز شدن برنامه‌های روزمره را 30 درصد افزایش داده است. به علاوه این چیپست قدرتمند اکنون امکان یادگیری ماشینی را به سطح جدید ارتقاء داده و به خوبی در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش دوربین و پیش‌بینی برنامه‌های مورد نیز شما بسیار دقیق‌تر و بهتر عمل می‌کند. در بخش واقعیت افزوده نیز قدرت بی‌نظیر این چیپست به توسعه دهندگان نرم افزاری امکان می‌دهد پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها را در این زمینه به برنامه‌های خود به کار گیرند.

برای نشان دادن قدرت پردازشی چیپست جدید A12 سه توسعه‌ دهنده‌ی نرم افزاری نیز محصولات خود را مراسم رونمایی اپل به نمایش گذاشتند و توان پردازش گرافیکی این پردازنده در بازی جدید Blade به نمایش گذاشته شد و همینطور دو تولیدکننده‌ی دیگر نیز محصولات خود را برای بخش واقعیت افزوده به نمایش گذاشتند.

دوربین آیفون 10 اس نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و با کمک هوش مصنوعی قدرتمند چیپست A12 حالا این دوربین دو گانه‌ که از دو لنز 12 مگاپیکسلی عریض و تله تشکیل شده قابلیت جدید به نام HDR هوشمند را به کاربران عرضه خواهد کرد. دوربین هوشمند پیشرفته‌تر پرچمداران جدید اپل پردازش بسیار دقیق‌تر و سنگین‌تر جزئیات تصویری چشمگیرتری را همزمان با عکاسی بسیار ساده‌تر برای کاربران ممکن خواهد کرد. همچنین عکاسی با افکت بوکه نیز ارتقاء یافته و پس از ثبت تصویر کاربران می‌توانند عمق تصویر ثبت شده را به دلخواه خود تغییر دهند که امکان بسیار جذابی به شمار می‌رود. دوربین‌ دوگانه‌ آیفون 10 اس در بخش فیلمبرداری نیز وارد دوران جدیدی‌ شده و جزئیات و ضبط صدا و لرزشگری را بسیار بهتر و دقیق‌تر انجام می‌دهد.

باتری آیفون 10 اس در مقایسه با آیفون 10 اکنون عمر باتری 1 ساعت 30 بیشتری را ارائه می‌کند. ضمنا آیفون‌های جدید از امکان تازه‌ای به نام eSIM پشتیبانی خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد از یک سیم کارت مجازی روی گوشی هوشمند خود بهره بگیرند. البته اپل برای کشور چین که امکان استفاده از این ویژگی وجود نداشته یک نسخه ویژه از آیفون 10 اس مکس را با پشتیبانی از دو سیم کارت فیزیکی عرضه خواهد کرد.

در مجموع باید گفت که هردوی این محصولات تمام ویژگی‌های دوست داشتنی آیفون 10 پیشین اپل را حفظ کرده و آن‌ها را بهبود بخشیده‌اند. قیمت مدل پایه آیفون 10 اس 999 دلار و آیفون 10 اس مکس با نمایشگر و باتری بزرگتر 1099 دلار خواهد بود البته این قیمت‌ها برای نسخه‌های 64 گیگابایتی حافظه‌ی داخلی این محصولات خواهد بود و برای دو نسخه 128 گیگاباتی و 256 گیگابایتی این محصولات باید قیمت بیشتری پرداخت کنید. اکنون نوبت شماست تا به ما بگویید نظر شما در مورد آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس چیست؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر