;
coinex

رویداد جدید سامسونگ برای گلکسی در مهرماه ؛ دستگاه جدیدی در راه است

سامسونگ با انتشار یک تیزر جدید خود را برای برگزاری یک رویداد آماده می‌کند. رویداد جدید سامسونگ برای گلکسی است و تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) را نشان می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که چه دستگاهی در رویداد جدید سامسونگ معرفی خواهد شد. سامسونگ معمولا هرساله در این بازه زمانی روی فبلت‌های سری نوت تمرکز می‌کرد، اما امسال به نظر می‌رسد که تلاش‌های پاییزه این غول کره‌ای برای معرفی دستگاه جدیدی صرف خواهد شد که ادعا می‌شود بیش از هر زمانی دیگر حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

رویداد جدید سامسونگ ؛ معرفی یک کروم بوک جدید یا گوشی منعطف؟

تیزر جدید سامسونگ اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهد. به غیر از تاریخ 11 اکتبر و عبارت رویداد گلکسی که در آن قابل مشاهده است، “4x fun” نیز دیده می‌شود.

سامسونگ هنوز جزئیات بیشتری از این رویداد و یا دستگاهی که در آن معرفی می‌شود، ارائه نکرده است، اما برخی منابع  در این باره حدس‌هایی می‌زنند.

cnet معتقد است که شاید این دستگاه یک کروم بوک ناشناخته است که به تازگی در Wi-Fi Alliance دیده شد و یا شاید یک به‌روزرسانی از گلکسی بوک سامسونگ باشد. البته این احتمال وجود دارد که در رویداد گلکسی جدید سامسونگ گوشی میان رده جدید این شرکت به همراه چهار دوربین خودنمایی کند.

این گوشی میان رده شاید همان مدل گلکسی A جدید باشد و یا شاید این تیزر به گوشی گلکسی زوم اشاره دارد. هر چند که احتمال وجود یک گوشی منعطف نیز رد نمی‌شود.

تماشا کنید: گلکسی F ؛ گوشی هوشمند منعطف ۱۸۰۰ دلاری سامسونگ

رویداد جدید گلکسی سامسونگ یک ماه بعد از معرفی آیفون های جدید اپل (آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR) برگزار خواهد شد. شاید سامسونگ بخواهد با معرفی یک محصول جذاب و دیدنی توجه بازار را به سوی خود باز گرداند. هنوز هیچ چیزی به درستی مشخص نیست.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر