;
coinex

راه‌اندازی صندوق خیریه با ارزش ۲ میلیارد دلار توسط جف بزوس

جف بزوس، مالک شرکت آمازون که اکنون ثروتمندترین فرد دنیاست، قصد راه اندازی صندوق خیریه با سرمایه‌ای ۲ میلیارد دلاری دارد.

به گزارش تکراتو، بزوس و همسرش قصد دارند با استفاده از صندوق Day One شبکه‌ای از مدرسه‌های جدید، غیر انتفاعی و درجه‌ اول در مناطق محروم بسازند و همچنین به مراکز غیر انتفاعی که به خانواده‌‌های بی خانمان کمک می‌کنند، یاری برسانند.

راه اندازی صندوق خیریه توسط جف بزوس

سال گذشته جف بزوس در توییتر از فالوئرهای خود پرسید که بهترین راه برای شرکت در امری خیرخواهانه چیست و چند ماه پیش تصمیم گرفت که روی دو حوزه تمرکز کند.

صندوق Day One Families به سازمان‌ها و گروه‌هایی که به تامین غذا و سرپناه برای خانواده‌های نیازمند می‌پردازند یاری می‌رساند اما Day One Academies تلاش می‌کند تا مجموعه‌ای از مدارس با کیفیت و رایگان در مناطق محروم بسازد. جف بزوس در تلاش است تا سازمانی ایجاد کند که به طور مستقیم به یاری این دو صندوق بپردازد.

مالک آمازون با توجه به سرمایه‌ی ۱۶۰ میلیارد دلاری‌ تاکنون کمتر در امور خیرخواهانه شرکت داشته اما اکنون سعی دارد بیشتر به این امور بپردازد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فرار مالیاتی

    پاسخ