;
coinex

سامسونگ راهکاری برای تعامل نابینایان با ساعت های هوشمند دارد

سامسونگ در پتنت جدید خود راهکاری برای تعامل نابینایان با ساعت های هوشمند ارائه کرده و باعث شده که استفاده از این ساعت‌ها برای آنها آسان باشد.

به گزارش تکراتو، نابینایان می‌توانند از حلقه چرخان دور نمایشگر در ساعت‌های هوشمند برای وارد کردن کاراکترها استفاده کنند. یعنی با چرخاندن حاشیه دایره‌ای اطراف نمایشگر بین 6 حالت مختلف می‌توان انتخاب کرد و اطلاعات مورد نظر خود را وارد نمود.

البته بسیاری از شرکت‌ها از راهکارهای دیگری مانند دستورات صوتی برای تعامل با گجت‌ها استفاده می‌کنند ولی سامسونگ به دنبال راهکاری خلاقانه‌تر بوده است.

تعامل نابینایان با ساعت های هوشمند

قابلیتی که در پتنت جدید سامسونگ به آن اشاره شده است شاید باعث افزایش درآمد سامسونگ نشود اما می‌تواند باعث افزایش تنوع کاربران ساعت‌های هوشمند این شرکت گردد.

البته فعلا به صورت دقیق مشخص نشده که آیا این ایده به عمل تبدیل خواهد شد یا نه. بنابراین باید فعلا منتظر بود و دید که این فناوری به گجت‌های سامسونگ وارد خواهد شد یا فقط در حالت پتنت باقی خواهد ماند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر