;
coinex

نسخه اندروید واتساپ به تم تاریک و پاسخ سریع مجهز می‌شود

تم تاریک واتساپ قرار است به نسخه اندروید اضافه شود. همچنین علاوه بر این ویژگی در نسخه اندروید می‌توان از حالت پاسخ سریع هم استفاده کرد.

به گزارش تکراتو، واتساپ مدت‌ها بود که تصمیم داشت حالت تاریک و قابلیت‌های جذاب دیگری را به نسخه اندروید اضافه کند. البته هم اکنون نحوه توسعه این ویژگی مشخص نشده اما ممکن است به کاهش مصرف انرژی در موبایل‌هایی با نمایشگر OLED کمک کند.

استفاده از تم تاریک واتساپ در اندروید

واتساپ غیر از قابلیت تم تاریک، ویژگی دیگری نیز ارائه کرده است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا با کشیدن یک پیام خاص به سمت راست سریعا روی آن ریپلای کند. قابلیت مذکور هنوز در نسخه 2.18.282 واتساپ ارائه نشده چرا که توسعه آن مستلزم بهینه سازی بیشتری است.

تم تاریک و پاسخ سریع در واتساپ

ریپلای از طریق کشیدن پیام از چند سال قبل در دسترس کاربران iOS واتساپ بود و پاسخ به یک پیام خاص را بسیار ساده می‌کرد اما مشخص نیست که چرا این قابلیت در نسخه اندروید واتساپ ارائه نشده است.

اپلیکیشن‌هایی نظیر واتساپ و وی چت با ارائه قابلیت‌های جذاب و کاربردی، موفق به جذب کاربران بسیار زیادی شده‌اند تا جایی که بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی SEMrush پیامرسان‌ها با جذب ۱.۳ میلیارد کاربر روزانه‌ی فعال، شبکه‌های اجتماعی را پشت سر گذاشته‌اند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: twitter

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر