;
coinex

افزایش استفاده از ساعت های هوشمند؛ عرضه گجت های پوشیدنی دوبرابر می‌شود

گجت های پوشیدنی در این چند وقت با استقبال بالایی روبه رو بوده‌اند. در این بین می‌توان به ساعت هوشمند اشاره کرد که فروش خوبی در بازار داشته‌اند.

به گزارش تکراتو، محققان موسسه آماری IDC پیش بینی کرده‌اند که عرضه‌ی گجت های پوشیدنی از جمله ساعت هوشمند تا سال ۲۰۲۰ میلادی دو برابر خواهد شد و به رقم ۹۴.۳ خواهد رسید. این موسسه عنوان کرده که ساعت‌های هوشمند موفق خواهند شد نیمی از بازار گجت‌های این چنینی را به خود اختصاص دهند.

افزایش عرضه گجت های پوشیدنی در بازار

یکی از تحلیلگران ارشد موسسه IDC اعلام کرده که کاربران کم کم از پوشیدنی‌های ساده فاصله می‌گیرند و  سراغ ساعت هوشمند می‌روند. البته دستبند‌های سلامتی جایگاه خود را به عنوان گزینه‌های ارزانتر حفظ خواهند کرد و طرفداران همیشگی خود را خواهند داشت.

مدیر تیم تحلیل بازار پوشیدنی‌های موسسه‌ی IDC باور دارد که تولید کنندگان ردیاب‌های سلامتی مجبور خواهند شد که ویژگی‌های متفاوتی نظیر قابلیت‌‌های ساعت‌های هوشمند را به محصولاتشان اضافه کنند تا از این گجت‌های پرطرفدار عقب نیافتند.

همچنین گجت های پوشیدنی دیگری چون پوشاک و عینک هوشمند، توانسته‌اند بازار پوشیدنی را شلوغتر از قبل کنند و خریداران زیادی را به خود جلب نمایند.

به گزارش موسسه‌ی IDC فروش عینک‌های هوشمند تا سال ۲۰۲۰ میلادی ۶ برابر خواهد شد و آنها را به پدیده‌ی نوظهور بازار پوشیدنی‌های هوشمند تبدیل خواهند کرد. کارشناسان باور دارند که این مسئله بدلیل تعبیه‌ شدن ویژگی‌های جدیدی نظیر دستیار هوشمند، ردیاب‌ سلامتی و ترجمه همزمان به این گجت‌ها خواهد بود.

در این میان بزرگترین شرکتی که از این مسئله سود خواهد برد، شرکت اپل خواهد بود زیرا اپل در مدت سه ماهه اخیر اصلی ترین بازیگر بازار گجت های پوشیدنی بوده و موفق شده عنوان بهترین تولید کننده‌ی ساعت هوشمند را از آن خود کند.

همچنین اپل یک سال پس از عرضه‌ی عینک‌های واقعیت افزوده‌ی خود، ۱۰ میلیون عینک خواهد فروخت. بدین ترتیب هر کاربر سعی خواهد کرد به جای آنکه تلفن هوشمندی را در جیب خود بگذارد، ساعت و عینک‌های اپل را استفاده کند و از هماهنگی میان آنها لذت ببرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر